ROOM TOUR, czyli pokoje polskich youtuberów

Nowy piątek - nowy wpis. Dziękuję Ci bardzo za to, że jesteś tu ze mną! Dziś zabieram Cię do świata, który jest niedostępny dla większości z nas. Polscy youtuberzy. Chciałbyś albo chciałabyś mieć swój kanał na Youtube? Ja muszę przyznać, że kiedyś się nad tym zastanawiałam, ale bardzo nie lubię słuchać nagrań swojego głosu, więc nikomu innemu pewnie też by się nie podobał, dlatego zostałam przy blogu i bardzo się z tego cieszę. Ale dziś nie gadamy o moich marzeniach i planach :D.
Oglądając filmy większość twórców często zazdrościmy im ich pięknych pokoi, przynajmniej ja. Tła, na których nagrywają wyglądają często jak profesjonalne studio. W jaki sposób najłatwiej dowiedzieć się o tym, jak wygląda pokój naszego idola? A no najłatwiej znaleźć na jego kanale filmik pod tytułem ROOM TOUR. Powiem Wam, że jest tego na prawdę dużo i wybranie odpowiednich propozycji było dla mnie całkiem dużym wyzwaniem, ale mam nadzieję, że znacie trochę twórców, których wybrałam i, że taki rodzaj wpisu się Wam spodoba.
 __________

Zestawienie zacznę od bardzo fajnego pokoju Zuzanny Boruckiej, nazywanej dawniej Szaloną Zuzią lub Banshee. Kiedyś bardzo popularna ze względu na swoje zabawne i poprawiające humor filmiki, teraz koncept jej kanału zmienił się całkowicie, ale moim zdaniem na lepsze. 
A jak wygląda jej pokój? Filmik niżej Zuzia wrzuciła około 2 lata, a pokój znajduje się w jej rodzinnym domu. Mam wrażenie, że klimat w którym nagrany jest filmik dokładnie oddaje energię bijącą z tego wnętrza. Na pierwszy rzut oka nowoczesny stolik ze starymi fotelami nie do końca do siebie pasują, ale razem z lampą i obrazem wygląda to ślicznie. A kto chce toaletę jak Zuzia? Kącik pracy wygląda nieco niechlujnie, ale myślę, że tak na prawdę wszystko jest dokładnie ułożone. Półka za łóżkiem jest cudna, a projektor to bardzo fajne rozwiązania zamiast telewizora. Film bardzo mi się podoba, ponieważ to wnętrze ma prawdziwy klimat i nic nie jest w nim idealne. Dodatkowo w opisie znajdziecie linki do większości rzeczy, które zobaczyliśmy w tym pokoju. Oglądajcie!

__________

Nie wiem czy znacie kanał Karoliny (StylizacjeTV) i Darka (DG) hejłobuzy. Ja osobiście muszę przyznać, że uwiebilam oglądać ich vlogi, głównie za to że razem przekazują mi zawsze dawkę pozytywnej energii. Filmiki stały się jeszcze fajniejsze, gdy para spodziewała się dzieciaczka, no a moim ulubionym filmikiem jest właśnie ten, w którym pokazują pokój dziecka.
Myślę, że szare ściany do pokoju małego dziecka są najlepszym rozwiązaniem, bo potem szybko można zmienić wystrój bez większego remontu. W filmie podoba mi się to, że Darek pokazuje po kolei co robi i daje przydatne rady. Mam wrażenie, że każdy centymetr tego pokoju jest zaplanowany w 100% i szczerze zazdroszczę małej Balbince i myślę, że każde dziecko powinno mieć tak piękną sypialnię.  Najbardziej w tym wnętrzu podoba mi się toaletka i lampa z chmurkami, a to co jest najlepsze to uniwersalizm - nie jest to pokój typowo dla dziewczynki czy chłopaka. I tam samo jak u Zuzi w opisie macie linki do niektórych produktów. 



__________

Kolejną propozycją będzie room tour Mateusza Ciawlowskiego, który śpiewa, nagrywa covery i przeróbki. Powiem szczerze, że nie oglądam jego filmów jakoś bardzo często, ale akurat ten konkretny zapadł mi w pamięci. 

Dlaczego? Mateusz pokazuje swój pokój tuż przed przeprowadzką i pokazuje moim zdaniem rzeczywistość nagrywania filmów. W tak małym wnętrzu mieści cały sprzęt, ale sam mówi że najważniejsze są pomysły, które tam właśnie się narodziły. Nie jest to typowe instagramowe wnętrze i być może dlatego bardzo do siebie przyciąga. Najbardziej w tym wnętrzu podobają mi się drewniane deski na suficie i ramka w kształcie gitary - jest cudna! Kocham dystans Mateusza i to, że totalnie nie przejmuje się tym, że właściwie nie ma łóżka i tym, że ma bałagan. Zobaczcie sami!


__________

Na sam koniec mam dla Was sypialnię Julki z kanału Planeta Stylu. Na jej kanale znajdziecie filmiki w różnorodnej tematyce, a oprócz tego znajdziecie też jej drugi kanał który prowadzi razem z siostrą - Siostry Zalewskie. Jej pokój jest totalnym przeciwieństwem poprzedniej propozycji, ale myślę, że się Wam spodoba.
Od razu zaznaczę, że bardzo podobają mi się meble. Są takie delikatne i dziewczęce. Do tego ściana imitująca beton, którą ślicznie podkreślają kolorowe światła. W pokoju jest wiele dekoracji, które sprawiają wrażenie jakby wszystko było zaplanowane w stu procentach. Ilość poduszek na łóżku mnie powala, ale przyznam, że też uwielbiam mieć dużo pluszowych rzeczy na łóżko, a świnkę z IKEI samą kiedyś kupiłam, bo po prostu się w niej zakochałam.  A więc dziewczyny, jeśli szukacie pomysłu na pokój to ten film jest dla was!

__________

Ahhhh... mam nadzieję, że też kiedyś uda mi się przygotować dla Was wpis o moim pokoju, bo uwielbiam oglądać czyjeś propozycje, ale swoim własnym wnętrzem jakoś nie lubie się chwalić . Filmy typu room tour są jednymi z najbardziej cieszących się popularnością. A jak jest u Ciebie? Lubisz oglądać tego typu filmy? Inspirujesz się wnętrzami polskich youtuberów? Czekam na odpowiedź w komentarzach i koniecznie oceń ten wpis klikając w opcję nie podając nawet e-maila.
Kolorowych snów, 
Juliś.

Komentarze

  1. Mam swój kanał na YT, ale nie przemawiam tam do ludu, ino pokazuje różne rzeczy turystycznie.
    Wrzucam z niego filmy na bloga.
    Nie znam kompletnie tych ludzi i szczerze mówiąc, mało mnie interesuje, jak mieszkają. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo bardzo ciekawy wpis. Czasem w wolnej chwili lubię coś obejrzeć na YT. Ciawłowskiego też zdarza mi się oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna praca , fajnie wyglądasz na filmie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy chciałabyś prowadzic swój kanał i zrobić porównanie w sensie pokazać jak osoba która być może nie nagrywała jeszcze, jest w stanie pokazać coś ciekawego i kreatywnego? Bo super piszesz to i może warto się rozwijać nie tylko tu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nigdy o tym nie myślałam.. więc nie wiem

      Usuń
  5. Nie zaglądam do youtuberow ,niewielu kojarzę tylko z Instagrama (Stuu,Red Lipstick Monster) ale z tych wymienionych przez Ciebie nikogo nie kojarzę
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja znam tylko hejłobuzy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam jedynie hejłobuzy, ale i tak ich nie oglądam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map