Odtwarzam inspiracje w The Sims 4 - DOMEK NA PLAŻY

Hejka wszystkim!
Do tej pory wszystkie domy budowałam w The Sims 3. Od niedawna jestem posiadaczką The Sims 4 i przygotowałam dla Was nowy domek. Tym razem zdecydowałam się na typowy BEACH HOUSE, ze względu na to, że są wakacje, a ja sama dokładnie dziś wyjeżdżam na urlop. Oczywiście jeśli mi się uda przygotuje dla Was Daily Bloga, tak jak to było w przypadku mojego wyjazdu do Drezna, także czekajcie! Mam nadzieję, że osoby, które tym razem nigdzie nie wyjeżdżają, chociaż przez chwilę poczują klimat wakacyjny czytając ten wpis. Budując ten dom słuchałam sobie takiej fajnej letniej playlisty -> klik, dlatego Tobie też polecam włączyć ją sobie w tle, a przysięgam, że będzie Ci o wiele przyjemniej. A i jeśli znacie jakieś wpadające w ucho piosenki, to piszcie koniecznie w komentarzach tytuły, bo na podróż na pewno mi się przydadzą. Bez przedłużania - zaczynamy budowanie!

Pomysły, którymi wzorowałam się budując ten dom, znajdowałam w aplikacji Pinterest, a jeśli chcesz odwiedzić mój profil, to dokładnie pod tym postem, klikając w czerwoną ikonkę z literką P znajdziecie link.

Moje założenia :
  • Dom dwupiętrowy 
  •  Dom w stylu Beach House - to znaczy jasne ściany, dużo drewna i rośliny 
  •  Jak najlepiej wykorzystana przestrzeń

Pewnego dnia przeglądając z pinteresta o której szczęśliwa mówiłam wpadłam na pewne zdjęcie które zaraz zobaczycie i to tak bez ciebie ono było moją inspiracją do zbudowania tego domu. Zdjęcie przedstawia przednią fasadę domu. Dom z zewnątrz wyłożony jest białym drewnem co mi osobiście bardzo kojarzy się właśnie z domkami na plaży. Dom od ulicy odgrodzony je za pomocą białego niskiego płotu. Dodatkową osłoną rośliny czyli krzaczki oraz dwie palmy. Domek jest bardzo dobrze oświetlony. Na parterze mamy taki mini taras na którym można zjeść śniadanie, a na piętrze znajduje się balkon osłonięty od słońca.
Inspiracja z Pinterest
Mój projekt w The Sims 4

Ten mały taras który odgrodzony jest od wnętrza przeszklonymi drzwiami, a od dworu małą uroczą furtką jest bardzo przytulny. Jasne meble delikatne rośliny i obrazek na ścianach sprawiają że chyba każdy chciałby jeść w takim miejscu śniadanie obiad i kolację. Dodatkowo dekoracje stanowią lampy, a także świeczki.
Inspiracja z Pinterest

Mój projekt w The Sims 4


Kolejne zdjęcie, które było podstawą to plan całego domu. To właśnie ze względu na niego moja fasada jest trochę dłuższa, niż ta z inspiracji. Według planu w domu znajdują się 3 łazienki, 3 sypialnie, garderoby, pralnia oraz salon połączony z kuchnią i jadalnią. Parter jest niemal identyczny, ale na piętrze musiałam zmienić kilka elementów. Nie kierujcie się też dokładnym ustawieniem mebli, ponieważ to dopasowywałam do następnych inspiracji.
Inspiracja z Pinterest
Mój projekt w The Sims 4


Otwierając drzwi wejściowe widzimy piękny drewniany stół z białymi krzesłami. Nad nim zawisła designerska lampa. Na pustej ścianie znajdują się obrazki, lustro, ale też konsola z dekoracjami. Obok drzwi wisi wieszak na ubrania, a tuż pod nim stoi półka na buty. Każdy z tych elementów rzuca się w oczy dzięki zastosowaniu białych ścian i jasnej podłogi. 
Inspiracja z Pinterest

Mój projekt w The Sims 4


Idąc od stołu w lewo trafiamy do wyjątkowej kuchni. To właśnie tu przygotowywane będą orzeźwiające koktajle i świeże owoce morza. Szafki jak i kafelki są w kolorze białym. Sprzęty, czyli lodówka i piekarnik, aby dodać trochę elegancji są w kolorze srebrnym. Dodatkami ww tu elementy drewniane, czyli w moim projekcie stołki barowe oraz tablice korkowe wiszące nad blatami. Dodają one koloru, ale będą też miejscem, na którym zawiśnie wiele przepisów. Kontrastem w tym przypadku jest czarna, drewniana podłoga. Idąc w lewo, tuż przed schodami wchodzimy do spiżarni, w której wstawiłam dodatkowe schowki. Otwierając szklane drzwi po prawej stronie przejdziemy do tarasu.
Inspiracja z Pinterest

Mój projekt w The Sims 4


Schodów użyjemy za chwilkę, a teraz przeniesiemy się do salonu. To kolejne już wnętrze, w którym główną rolę gra drewno. Takie miejsce jest idealne na chłodne, letnie wieczory. Uroku i charakteru nadaje oryginalny dywan oraz półki na książki.  Elementem nowoczesnym są szare kanapy, a także lampy, które zawisły tuż nad nimi. Tak jak w poprzednich aranżacjach - tu też są rośliny, a główną rolę gra bluszcz nad kominkiem. 
Inspiracja z Pinterest

Mój projekt w The Sims 4

Tuż obok salonu znajduje się wyjście na drugi taras, w obok niego mała strefa wypoczynkowa. W tym jasnym korytarzu widzimy wygodną ławkę i oczywiście roślinę.
Inspiracja z Pinterest

Mój projekt w The Sims 4

Ten uroczy w pewnym sensie korytarz prowadzi do toalety i pralni. Ta pierwsza to miętowa cegła połączona z jasnymi kafelkami. Delikatność przełamana jest za pomocą czarnych, metalowych elementów i ciemnego drewna. Dzięki temu całe wnętrze tworzy spójną całość. 
Inspiracja z Pinterest

Mój projekt w The Sims 4


Pralnia to najmniejsze pomieszczenie w całym domu. Mimo to, urządzone z niezwykłą starannością. Jasne meble oświetlone naturalnym światłem.  W takim wnętrzu nawet pranie może okazać się bardzo przyjemne. 
Inspiracja z Pinterest

Mój projekt w The Sims 4

Okej. Myślę, że teraz jesteśmy już gotowi, aby wejść na górę. Tam witają nas jak zwykle jasne ściany oraz wejście to sypialni głównej. Duże wygodne, szare łóżko, pod nim wzorzysty dywan, obrazki w czarnych ramkach, drewniany fotel, roślina oraz wiatrak. Do tego osobna garderoba (której nie będę pokazywać, bo nie skrywa w sobie nic wyjątkowego), osobna łazienka i balkon. Czy można chcieć czegoś więcej? Zauważcie, że pomimo białych ścian wnętrza wcale nie są nudne, a każde z nich jest na swój sposób inne.
Inspiracja z Pinterest

Mój projekt w The Sims 4

Tak jak już wspomniałam wcześniej w sypialni mamy też łazienkę. Jasne ściany, beżowa podłoga, drewniane elementy i czarny kontrastowy dywan. Zachęca do wejścia czy nie? Bo mnie bardzo. 
Inspiracja z Pinterest

Mój projekt w The Sims 4

Na piętrze znajduje się też pokój dla małego dziecka, do którego przechodzi się przez mały gabinet. To jedyne wnętrze w całym domu, którego ściany pomalowane są na wyrazisty, mocny kolor. Łóżeczko zbudowane jest z drewna w jasnym odcieniu, takiego samego jak stoliczek nocny, na którym stoi zielony krasnal. Za łóżkiem znajduje się ściana ze sztucznej trawy, która dodaje charakteru lasu. Myślę, że w takim wnętrzu dziecko zawsze miałoby cudowne sny. 
Inspiracja z Pinterest

Mój projekt w The Sims 4


W biurze wracamy do kontrastu z kuchni - jasne ściany i ciemna podłoga. Musze Wam przyznać, że to wnętrze z całego domu podoba mi się najmniej i z tego względu nawet nie wiem co o nim powiedzieć. Mamy tu białe biurko z jasnobrązowym krzesłem, nad nimi półki na dokumenty i tablicę korkową. W pomieszczeniu znajduje się też szafka na książki i roślina.
Inspiracja z Pinterest

Mój projekt w The Sims 4

Ostatnie, ale nie najgorsze wnętrze to sypialnia nastolatki. Tu znowu wnętrze dziecka, a więc dodałam trochę koloru - w tym wypadku różowego. Znajdziemy go tylko w dodatkach. Długie biurko, które idealnie sprawdzi się do odrabiania lekcji, własnoręcznych robótek i początków makijażu. Łóżko zastąpiła wygodna sofa, na której można przyjmować gości. Po rozłożeniu znajdzie się na niej miejsce dla dwóch osób. Delikatności dodaje dywan w samym centrum. 
Mój projekt w The Sims 4

Inspiracja z Pintetest 

Na sam koniec pokaże tył domu, oraz ten malutki taras, do którego prowadzą drzwi z korytarza. Nie szukałam inspiracji, bo jakby odruchowo sama go urządziłam - wstawiłam ławkę, grilla i donice na zioła. Wokół domu posadziłam rośliny, przystosowane do życia na pustyni.
Mój projekt w The Sims 4

Mój Beach House nie jest duży, ale skrywa w sobie wiele tajemnic. Myślę, że spokojnie zmieściłaby się w nim rodzina z dwójką dzieci. Inspiracji używałam do inspirowania się, nie kopiowałam ich dosłownie. 
A Ty masz może The Sims 4? Mając chwilę czasu spróbuj tak jak ja używając tych zdjęć z Pinteterest, zbudować podobny domek. Pochwal się nim na moim insta : @julishouse lub wyślij na maila : beyourbestdesigner@gmail.com. Pod wpisem znajdziesz bezpośrednie linki. 

Które wnętrze najbardziej Ci się spodobało i dlaczego? Daj znać w komentarzu!

Do zobaczenia, 
Juliś.

Komentarze

  1. Mam od niedawna SIMS 3 i zbieram sobie powoli dodatki. Chętnie zobaczę czym olśniewa nas nowsza wersja. :)

    Na podróż najlepsze moim zdaniem są włoskie rytmy.

    Takie domy jak pokazujesz na zdjęciu, widywałam czasami na Krecie. Rzadko, bo Grecy mają inny styl budowy. Może więc właścicielem był ktoś przyjezdny.
    Jasne, białe wnętrza mają swój niebiański klimat. Choć wiesz jakie ja osobiście wolę... Prezentowana tutaj biel kojarzy mi się właśnie z rajskimi daczami. Albo z jednymi z tych domów, w których mieszkają bogaci Amerykanie. Kalifornia, Floryda.

    Ta łazienka na parterze to Ci zupełnie inaczej wyszła niż na Printeście.

    Przyznaj się, ile razy wpisałaś kod na pieniądze żeby zbudować takie cacko? :D :P
    Ja na razie bawię się w urządzanie mieszkań w wysokościowcach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalifornia i Floryda.. właśnie o to mi chodziło!

      Usuń
  2. Pięknie projektujesz w SIMSach. Zdolna z Ciebie dziewczyna. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jak to wszystko pięknie wygląda! Sama bym chciała taki domek w simsach, haha! Wyszło Ci cudownie, naprawdę
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczką SIMS 4, ale jeszcze nie miałam okazji usiąść i tak porządnie się tym zainteresować. Jeśli znajdę trochę czasu to na pewno się w to wciągnę, bo trójka przypadła mi do gustu, jeśli mogę to chciałabym się trochę zainspirować twoim blogiem. Zdjęcia są przepiękne i chciałabym mieć taki talent jak ty masz. Będę czekać na daily bloga!

    Pozdrawiam, Carpe diem

    OdpowiedzUsuń
  5. Kidys gralam ale w stare Simsy .Wszystkie wnetrza sa piekne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! :)
    Mnie korciło, żeby znowu coś tam pograć ale pamiętam jak bardzo to wciąga więc unikam hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Post po prostu stworzony dla mnie! :D Jestem maniakiem simsowym, chłopak się ze mnie śmieje, że stara jestem, a w takie głupoty gram haha! Pięknie odwzorowane wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila rozgrywki jest potrzebna w każdym wieku :D

      Usuń
  8. Kiedyś uwielbiałam grać w Simsy i jak tylko miałam swój wymarzony dom to mi się nudziło hehe:D Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kochałam grać w simsy, ale od jakiegoś czasu mi płyta niedomaga. Cóż swoje już przeżyła, więc nie ma się co dziwić, że nie działa. Ja powiem, że też najbardziej uwielbiałam meblować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie zaprojektowane, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta gra jest dla ludzi takich jak Ty. Tez lubię czasem w Simsach pobawić się w budowanie ale nigdy nie mam tak dobrych pomysłów. Piękny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło Ci super :) ja mam simsy 3 ale tak fajnego domku nigdy nie zrobię :D wiem bo nie raz próbowałam :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map