WIELKIE Q&A - 100 pytań i opowiedzi

Cześć!
Ostatnio na asku wybiło mi 2500 obserwujących! Jestem strasznie dumna z siebie, bo ciągle udaje mi się przyciągać nowe osoby, ale też ogromnie wdzięczna Wam za to że już tak długo ze mną jesteście (oczywiście kieruję to do ludzi a aska). Jeszcze raz wszystkim, którzy są w tej ogromnej liczbie DZIĘKUJĘ! Może kiedyś uda nam się osiągnąć taki sukces na blogu.
Zawsze staram się jakoś podziękować moim obserwatorom za to że są i mnie wspierają. Tym razem zorganizowałam wieczorek szczerości - jeden dzień, a właściwie wieczór, podczas którego odpowiadam na wszystkie pytania związane z moją osobą - czyli nie w tematyce urządzania wnętrz. Wpadłam na ten pomysł głównie dlatego, że chciałam aby każdy z Was poznał mnie lepiej. Od jakiegoś czasu zbierałam pytania, aż w końcu tego jednego wieczora na nie wszystkie odpowiedziałam. Nigdy nie zostawiam ich na moim profilu na długi czas - po kilku dniach je usuwam, żeby nie zaśmiecać mojego profilu, którego głównym tematem jest urządzanie wnętrz. Tym razem te wszystkie pytania i odpowiedzi przeniosłam na bloga, po to żeby każdy miał do nich dostęp. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi się Wam spodobają no i że poznacie mnie lepiej z tej prywatnej strony.

  1. Lubisz styl retro? ✒ Lubie, ale w takiej wersji bardziej modern
  2. Jeśli miałabyś urządzić mieszkanie to czy byłoby urządzane w jednym stylu czy pomieszałabyś dwa style? ✒ Na pewno nie urządzalabym go według jednego stylu, a więc 2 to co najmniej
  3. Pijesz kawę? Działa na Ciebie czy nie zauważasz szczególnych efektów? ✒ Nie lubię kawy, nie pije i nie wiem jak na mnie działa  
  4. Lubisz jeść Tatara? ✒ Od niedawna lubię
  5. Masz drugie imię? ✒  Nie mam
  6. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? ✒ Uwielbiam lato i zimę i nie potrafię z nich wybrać jednej ulubionej 
  7. Lubisz podróżować? ✒ Teraz jakoś nie podróżuje za dużo, ale moim marzeniem jest kiedyś dużo podróżować. Lubię 
  8. Masz crusha? ✒ W sumie nie wiem, w sesnie jest chłopak ktory mi sie podoba, ale nie uważam go za crusha o tak
  9. Potrafisz grać na jakimś instrumencie? ✒ Potrafię grać na pianinie 
  10. Lubisz gotować? ✒ Lubie, ale jakieś nowe rzeczy, a nie ciągle to samo
  11. Gdzie widzisz siebie za 5 lat? ✒ Bardzo trudne pytanie. Pewnie będę już na studiach, mieszkać z moją miłością no i będzie fajnie
  12. Jaką książkę polecasz ? Im więcej tym lepiej ;) ✒ Niestety nie mogę polecić nic, bo nie czytam książek 
  13. Jak ci dzisiaj mija dzionek? ✒ A bardzo dobrze, uczę się niestety od rana
  14. W jakim kolorze masz najwięcej ubrań? ✒ Czarny
  15. Jaki sport uważasz za najnudniejszy? Czy masz plany jakieś na jutro? ✒ W sumie nie wiem. Każdy sport ma w sobie coś ciekawego. A jutro idę do szkoły 
  16. Co wolisz: bogactwo i sławę czy biedę i szczęście? ✒ biedę i szczęście, ale z blogiem
  17. W ilu językach mówisz? ✒ Polski wiadomo, umiem też rozmawiać po angielsku, uczę się niemieckiego, ale rozmawiać nie umiem
  18. Znalazłeś/znalazłaś kiedyś drogocenną rzecz? ✒ Na tą chwilę sobie nie przypominam 
  19. Gdyby zlikwidować grawitacje na Ziemi, to woda z oceanów wylałaby się w kosmos? ✒ To, że jestem na matfizie, nie znaczy, że odpowiem Ci na to pytanie 
  20. Jak masz na imię? ✒ Julia
  21. Masz własny telewizor? Oglądasz częściej telewizje naziemną czy internetową? Posiadasz wykupiony Netflix bądź inną aplikację do oglądania? ✒  Mam telewizor w salonie. Naziemną. Nie posiadam 
  22. Jaki jest Twój ulubiony wokalista/zespół? ✒ Nie mam ulubionego, słucham tego co mi akurat wpadnie w ucho
  23. Czy zdarzyło Ci się żałować jakiegoś przemilczenia? ✒ Ja raczej jak już żałuję tego, że coś powiedziałam 
  24. Twoja ulubiona piosenka w ostatnim czasie? ✒ Shallow - Lady Gaga i Bradly Cooper
  25. Malujesz paznokcie? ✒ Tak, lubię to robić 
  26. W jaki sposób rozpoczynasz swój dzień? ✒ Niestety dzień zaczynam od patrzenia w telefon
  27. Czy jest możliwa przyjaźń damsko-męska? ✒ Skoro są możliwe związki homo to tak samo przyjaźń damsko-męska jest możliwa 
  28. Czy potrafisz dotrzymać tajemnicy? ✒ Tak
  29. Często się przejmujesz opinią innych? ✒ Raczej nie, jeśli nie jest to opinia moich bliskich to mam ją daleko daleko 
  30. Jak często chodzisz na imprezy? ✒ Oj rzadko. Nie jestem typem imprezowiczki
  31. O czym ostatnio myślisz? ✒ Tajemnica
  32. Jaka jest jedna rzecz, której mimo starań nie udało Ci się zmienić?  ✒ Ciągle nie mogę zahamować się w robieniu jednej rzeczy, ale może z czasem to minie
  33. Czego powinno się zabronić szkołom? ✒ Przeciążania uczniów,  jest to normalne
  34. Co mówi o Tobie znak zodiaku? ✒ Jestem strzelcem, ale nigdy jakoś bardzo nie zagłębiałam się w znaczenie 
  35. To chyba logiczne żeby w dzień nie szukać gwiazd, bo one nocą są? ✒ Myślę, że trzeba o to spytać Cleo
  36. Jaką największą głupotę zdarzyło ci się powiedzieć komuś wyjątkowemu? ✒  Że jest beznadziejna i jej nie kocham
  37. Jaki jest Twój styl? ✒ Myślę, że taki normalny chyba xd
  38. Lepiej zasypia Ci się w kompletnej ciszy czy przy grającej w tle cicho muzyce? ✒ Kompletna cisza i ciemność, inaczej nie ma szans
  39. Jak wyrażasz wdzięczność drugiej osobie? ✒ Dziękuję, daję coś od siebie
  40. Gdyby piekło istniało, jak je sobie wyobrażasz? ✒ Póki jestem tu na Ziemi, wolę nie myśleć o takich rzeczach 
  41. Łatwo jest cię doprowadzić do płaczu? ✒ Tak, jestem straszną beksą
  42. Panujesz nad stresem? ✒ Staram się, ale nie zawsze się udaje 
  43. Tęsknisz za kimś z Askfm? ✒ Jest jedna osoba,  z którą kontakt się niestety urwał
  44. Jak najbardziej lubisz spędzać swój wolny czas? ✒ Rolki, spacer z psem, wyjście ze znajomymi
  45. Miewasz głupie pomysły? ✒ Hahaha bardzo często 
  46. Jaki był Twój ulubiony program telewizyjny w dzieciństwie? ✒ H2O Wystarczy kropla wody
  47. Jak się dogadujesz z rodzicami? ✒ Generalnie bardzo dobrze  
  48. Czy uważasz, że nasz los jest z góry zaplanowany? ✒ Trochę tak, ale mamy też na pewno szansę go zmienić 
  49. Jakie jest Twoje ulubione miejsce spotkań ze znajomymi? ✒ Ojej, no nie ma jednego ulubionego
  50. Masz zwierzaka? ✒ Mam pięknego pieska
  51. Co cenisz w swoim życiu najbardziej? ✒ Chyba to, że jestem tu gdzie jestem, mam kochającą rodzinę i przyjaciół 
  52. Jakie jest Twoje ulubione danie? ✒ Makaron ze szpinakiem i łososiem
  53. Czy pełnia księżyca ma na Ciebie jakikolwiek wpływ i przykładowo ciężko Ci wtedy zasnąć? ✒ Nie zwracam na to uwagi
  54. Masz rodzeństwo? ✒ Mam młodszą siostrę 
  55. Jaki zapach uwielbiasz najbardziej? ✒ Zapach dobrego jedzonka hehe
  56. Podnieś głowę znad telefonu i spójrz przed siebie. Co widzisz? ✒  Piękna szarq ścianę 
  57. Jak zachować dystans do życia i nie utonąć w oceanie głupoty? ✒ Nie szaleć i nie naśladować głupich ludzi
  58. Jechałaś kiedyś sama pociągiem? ✒  Nie, bo pociągiem jechałam raz w życiu jak byłam mała
  59. Łatwo się wysypiasz? ✒ Ostatnio mam z tym straszny problem
  60. Lubisz pizzę? Jaka jest twoja ulubiona? ✒ Kocham! Cztery sery
  61. Lepiej szukac wciaz nowych wyzwan i spelniac kolejne marzenia czy cieszyc sie dotychczasowymi osiagnieciami? ✒  Oczywiście, że szukać nowych, bo te stare kiedyś przestaną nas cieszyć
  62. Masz jakieś swoje sposoby na zaśnięcie? ✒ Niestety sama szukam odpowiedzi na to pytanie 
  63. Jaki jest najgorszy moment w życiu? ✒ Wtedy, kiedy zostaje się samemu 
  64. Jaki powinien być przyjaciel? ✒ Taki, jak moja Michasia 
  65. Co Cie wyprowadza z równowagi? ✒ Moja przyjaciółka i siostra 
  66. Lubisz chodzić w czapkach, szalikach, rękawiczkach? ✒ Nie lubię, ale już się nauczyłam przez chorobę 
  67. Idziesz do kina na 'Misz Masz czyli Kogiel Mogel3'? ✒ Chyba nie
  68. Drugie imię ? ✒ Nie mam
  69. Ulubiony Kolor ? ✒ Szary
  70. Frugo vs. Tymbark ? ✒ Tymbark
  71. Co masz teraz na sobie ? ✒ Hihi ubranie
  72. Masz chłopaka? ✒  Nie mam
  73. Nuta na dziś ?  ✒ Imagine Dragons - Bad Liar
  74. Ulubiony rodzaj muzyki ? ✒ Nie mam jednego ulubionego. Słucham tego co mi akurat wpadnie w ucho
  75. Imię przyjaciółki ? ✒ Michalina 
  76. Do której klasy chodzisz ? ✒ Chodzę do 1 liecum
  77. Kolor włosów ?  ✒  Jestem blondynką 
  78. Kręcone czy proste włosy ? ✒ Mam proste, ale od zawsze chce mieć kręcone 
  79. Kolor ścian w pokoju ? ✒ Szaro-czarne
  80. Grasz na jakimś instrumencie ? ✒ Gram na pianinie
  81. Śmieszą cię kawały o blondynkach ? ✒  Tak! Sama jestem blondyną, ale myślę, że do takich rzeczy trzeba mieć dystatns
  82. Mieszkasz w domu czy w mieszkaniu? ✒ Mieszkam w domu
  83. Ulubiony film ? ✒ W ostatnim czasie ,,Narodziny gwiazdy,,
  84. Lubisz tańczyć ? ✒ Uwielbiam! Ale tylko gdy nikt nie patrzy, bo nigdy nie uczyłam się tańczyć
  85. Chodzisz na koncerty ? ✒ Jeśli trafia się jakiś w okolicy to jak najbardziej 
  86. Malujesz się do szkoły ? ✒ Tak
  87. Czekolada Mleczna czy gorzka ? ✒ Mleczna
  88. Najgorszy przedmiot w szkole? ✒ Biologia 
  89. Który rocznik ? ✒ 02
  90. Jak tatuaż to gdzie ? ✒ W jakimś zakrytym miejscu
  91. Ile osób jest w twojej klasie ? ✒ 35
  92. Ulubiona emotikonka ? ✒ Płacząca ze śmiechu buźka 😂
  93. Co tam ? ✒ Wszystko dobrze, a tam?
  94. Masz snapa? ✒  Mam nawet dwa xd julishouse - zapraszam!
  95. Opisz swoją najlepszą przyjaciółkę! ✒ To trwało by za długo
  96. Gdzie podjedziesz na swoje wymarzone wakacje? ✒ Moje dwa wymarzone kierunki to Malediwy i Filipiny
  97. Lubisz obchodzić swoje urodziny? ✒ Lubię 
  98. Gdzie byłaś na wakacjach w tamtym roku? ✒ Byłam na Korfu
  99. Dlaczego tak bardzo lubisz portal ask.fm? ✒ Pomaga mi mieć nadzieję i siłę w trudnych chwilach 
  100. Co jest dla Ciebie ważne na ten moment? ✒ Na ten moment? Zdrowie moje i moich bliskich.

Ojej! Dotrwaliście do końca? Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. A może macie jeszcze jakieś pytania? Jeśli tak, to czekam w komentarzach!

Kochani, mam też dla Was wyniki ankiety. Udział wzięło 58 osób i myślę, że to wystarczająco, żeby wcielić z życie wyniki. Najwięcej osób, bo aż 25, czyli 43% wybrało piątek na dzień dodawania nowego wpisu. Z tego względu następny post pojawi się nie w niedzielę, a w piątek. Zobaczymy jak to się sprawdzi. Jeśli chodzi o częstotliwość dodawania wpisów, to pozostanie ona bez zmian, ponieważ aż 64% osób zagłosowało za wpisem co tydzień. Bardzo dziękuję wszystkim za udział w ankiecie!


Wpis dzisiejszy i z tamtego tygodnia miały charakter raczej organizacyjny, ale już następny będzie związany z tematyką aska. Jeszcze raz dziękuję za to, że wpadliście!
Miłej nocy,
Juliś.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map