Ferie, ferie i po feriach!

Część z Was już tej zimy odpoczęła, niektórzy zaczynają dopiero ferie, a inni na urlop czekają do wakacji. Ja jeszcze przez jeden tydzień muszę chodzić do szkoły, no ale już nie długo. Wpadłam na pomysł wpisu o jakichś ciekawych zajęciach w czasie wolnym - nie musicie robić tego w ferie, ale jak będziecie mieli chwilę wolnego czasu to na pewno zrobienie tych kilku prostych rzeczy zbliży Was do architektury i urządzania wnętrz. W komentarzach napiszcie mi co o tym sądzicie i czy lubicie spędzać wolny czas w taki sposób.


  • Porządki w domu.
Czy ktoś z Was lubi sprzątać? Ja jestem jedną z tych osób, które wszystko odkładają na później - tak też jest ze sprzątaniem. Wiem, że dla niektórych robienie porządków jest czymś relaksującym i odprężającym, ale dla innych jest to po prostu nudne. Mimo to zalegające w szafach rzeczy sprawiają, że często nie możemy czegoś znaleźć, co powoduje nasze zdenerwowanie. Ferie, wolny dzień czy odrobina czasu weekend to idealny moment żeby ogarnąć swój dom i sprawić, żeby żyło się przyjemniej milej. Czasem trudno jest znaleźć motywacje do robienia tego typu męczących rzeczy, ale wtedy pomyśl sobie o ile przyjemniej będzie po tym jak już to zrobisz i o ile twoje życie będzie wygodniejsze. Sprzątając w szafie często znaleźć można jakieś fajne ubrania, o których zapominamy, a jeśli z kolei masz już za dużo ciuchów to oddaj je na cele charetatywne lub sprzedaj w internecie. Dzięki tamu pomożesz potrzebującym lub zarobisz na np. wakacje. Aby ułatwić sobie porządkowanie domu musisz przede wszystkim ułożyć plan - zapisz kiedy i co chcesz posprzątać, dzięki temu unikniesz odkładania na potem. Tego typu domowe porządki często nas przerażają, ale moim zdaniem wystarczy sięgnąć po kilka rad do internetu i wszystko będzie łatwiejsze.


  • Wypad ze znajomymi.
Chyba każdy z nas lubi spędzać czas ze znajomymi. Ale co by było gdyby na przykład zamiast włuczenia się po dobrze znanych nam miejscach i odwiedzania pizzeri zobaczyć jakieś ciekawe rzeczy? Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że w okolicy, w której żyjemy jest wiele pięknych miejsc. Żyjemy w erze smartfonów, komputerów i internetu, a więc sprawdzenie busa czy pociągu nie powinno być problemem. Pomyśl czy zamiast siedzenia przed kompem nie fajniej byłoby zebrać kilku znajomych i przeżyć jakąś fajną przygodę? Organizacja takiej wycieczki na prawdę nie jest trudna. Wystarczą tylko chęci no i uśmiech na twarzy! Zwiedzanie starych budowli, zamków czy nawet spacer po lesie mogą być źródłem wielu inspiracji i pomysłów. Co na przykład możesz zobaczyć? Jeśli mieszkasz w województwie mazowieckim warto odwiedzić Krynicę-Zdrój, gdzie nie tylko pojeździsz na nartach, ale także zobaczysz drewaniane wille z XIX wieku lub Muzeum Nikifora. Ciekawą opcją mogą być też mazurskie jeziora, po których kulig dostarczy Ci niezapomnianych wrażeń. Jeśli mieszkasz w okolicy Krakowa, warto wybrać się do Jury Krakowsko-Częstochowskiej, gdzie widoki będą jeszcze piękniejsze niż zimą. Dla fanów Bałtyku polecam Kołobrzeg, w którym po pierwsze piękne widoki na morze, ale też zabytki takie jak Latarnia Morska lub Muzeum 6D. Niezależnie od tego ile macie lat, warto odwiedzać nowe miejsca, więc może pomyśl nad szybkim weekendowym wypadem.


  • Szybki remont.
Chwila wolnego, urlop czy ferie do idelany moment na remont. Oczywiście nie mówię tutaj o jakimś wielkim remoncie bo No tak i czasem po prostu nie wchodzi w grę ale warto pomyśleć o jakimś delikatnym odświeżeniu może zmianie wystroju twojego pokoju czy salonu a dzięki temu przyjdziemy taką wewnętrzną zmianę bo wiadomo że jeśli nowe wnętrze trochę inne, to też inne nasze nastawienie. Pomyślcie o tym Może akurat uda wam się znaleźć jakieś tanie dekoracje na wyprzedaży i będzie wam się po prostu żyło wygodnie i lepiej.


  • Dekoracje DIY
Wielu z nas żyje w ciągłym biegu nie ma tak naprawdę czasu na chwilę relaksu. Jak jednak chcesz się odprężyć a przy okazji zmienić swój dom to Pomyśl może o robieniu dekoracji własnoręcznie. Takie własnoręczne robótki mogą być świetnym pomysłem Nie tylko na nudę ale też na spędzenie czasu ze swoją rodziną czy z jakimiś może dziećmi bo pobudzicie waszą wyobraźnię i po prostu taka wspólna praca jest fajna. Inspiracje do zrobienia dekoracji DIY możesz szukać na pintereście lub youtubie. 

W komentarzu Napisz czy któraś z tych rzeczy wpadła ci w oko i czy może zrobiłeś coś z tych rzeczy albo chcesz polecić też mi i komuś innemu swoje pomysły ana takie fajne spędzenie ferii/wolnego czasu. Jeśli odwiedziłeś/aś jakies fajne miejsce to też się tym podziel! 
Trzymajcie się cieplutko,
Juliś

Komentarze

  1. Wybrałbym wypad ze znajomymi ^^ Ogólnie wpadłem na pomysł abyś omówiła sposoby na zaprojektowanie własnego mieszkania. Na podstawie własnych koncepcji pokaż jak wyglądałby twój dom marzeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś uda mi się zrealizować taki wpis. Dziękuję za pomysł!

      Usuń
  2. ładny design. Po prostu myślę o tym, jak będzie wyglądać moja własna

    OdpowiedzUsuń
  3. Po przeczytaniu tego postu mam ochote gdzieś pojechać ❤ Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm... Skoro i tak mam dużo wolnego czasu, to może faktycznie dobrym pomysłem byłyby porządki u mnie w pokoju :D Ostatnio nic nie mogę znaleźć ^^"

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo profesjonalnie! Docenić trzeba jednak również Twój pozytywny entuzjazm!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe masz pomysły, Twój chłopak nie będzie się przy Tobie nudził. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz dawno zapomniałam co to ferie...😂
    Ale pomysły bardzo fajne, napewno zainspiruja wiele osób ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze jest szansa, żeby Ci się przypomniało. Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Jakie cudowne te domy , wyglądają niezwykle w tym malowniczym klimacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Fajnie byłoby wyjechać w takie miejsca :)

      Usuń
  9. DIY to świetne zajęcie w wolne dni :) Uwielbiam ręczne robótki, można stworzyć wiele wspaniałych rzeczy i być z siebie dumnym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo kiedy ja tam miałam ferie :D ja uwielbiam sprzątać mogę to robić codziennie :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Możesz posprzątać u mnie :D dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Tak to taka moja wręcz obsesja :D

      Usuń
  11. Świetny post. A o feriach w tym roku mogłam tylko pomarzyć :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kiedyś nie lubiłam sprzątać, ale z wiekiem mi przeszło. Może i Ciebie to dopadnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne pomysły :D Ja tam nawet lubię sprzątać :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ferie już dawno się skończyły, także nawet nie wiem kiedy były xD
    Ja zdecydowanie stawiałabym na wypad gdzieś ze znajomymi :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz wrzucać linka do swojego bloga serio xd

      Usuń
  15. Porządki w domu, no przydało by się :D Wczoraj już częściowe porobiłam, teraz czekam na kolejna okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ferie zdecydowanie za szybko sie koncza! dlatego na studiach bedziesz miala ich caly miesiac :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaimponowałaś mi dojrzałością, pasjami i szerokością zainteresowań.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map