Moimi oczami - ŁAZIENKA na 10 sposobów

Hej kochani!
Witam w kolejnym wpisie z serii moimi oczami. Były już sposoby na kuchnie, pokój dla nastolatki i nastolatka, a dziś zajmiemy się łazienką. Dlaczego? Myślę, że wielu z Was nie ma tak naprawdę pojęcia o tym, jak wiele jest pomysłów na aranżację łazienki. W dzisiejszych czasach kafelki to nie jedyna opcja. Skoro mamy możliwości warto być oryginalnym i przeciwstawić się nudzie. Przykładami tego typu nietypowych materiałów mogą być cegła, beton, a nawet drewno zaimpregnowane lakierem lub specjalnym olejem.
Dla mnie łazienka to nie tylko miejsce spełniające funkcję praktyczne, do którego wchodzę i wychodzę. Poranna toaleta i wieczorna kąpiel są o wiele przyjemniejsze w dobrze urządzonym i przytulnym miejscu. Pamiętajmy też o naszych gościach, którzy również korzystają czasem z naszej łazienki. Ja wrzucam dziś tylko 10 pomysłów, ale niech to będzie dla Was tylko zachęta i propozycja do zmiany!

1. Klasyka i Vintage.
 Czy to wnętrze wydaje Ci się choć trochę znajome? Jeszcze nie dawno większość łazienek w naszych domach wyglądała tak. Jednakowe kafelki w wyrazistym kolorze ułożone do połowy ściany, a wyżej zwykła farba. Do tego klasyczna umywalka, bez zabudowy, no bo wtedy podobno takowa nie była potrzebna i malutkie lusterko, które mnie osobiście trochę przeraża. Jeśli lubisz takie typowe retro łazienki to musisz pójść coś w tym stylu. Poszukaj wszystkiego w sklepach z antykami, a na pewno uda Ci się stworzyć piękne wnętrze!

2. IKEA Bathroom.
Nie masz pomysłu na urządzenie łazienki, nie chcesz też wydawać pieniędzy na projektanta, ale bardzo podobają Ci się łazienki z ulotek popularnych sieciówek? W tym wypadku najlepszym rozwiązaniem będzie toaleta inspirowana np. IKEA. Dlaczego? Takie rozwiązanie jest proste (co nie znaczy banalne), ponieważ w tym sklepie mamy wystawy, które wyglądają jak wnętrza z prawdziwego domu. Wystarczy tylko dokonać odpowiednich pomiarów, wybrać zestaw, znaleźć w magazynie i dokupić materiały na ściany, podłogę. Pamiętaj też, że takie meble można łatwo przerobić dzięki czemu uzyskasz oryginalne miejsce tanim kosztem.

3. Małe jest piękne.
To wnętrze jest dowodem na to jak dużo można zmieścić w małej przestrzeni. Mamy tutaj toaletę, małą umywalkę, wannę z prysznicem i miejsce do przechowywania - a więc wszystko co potrzebne. Jeśli nie lubisz długich kąpieli, wannę można zamienić na mały prysznic, a w wolne miejsce wstawić pralkę. Połączenie drewna, betonu i eleganckich dodatków sprawia, że wnętrze pomimo tego, że jest malutkie zachęca do wejścia i zostania na dłużej. Nie ma kafelków, a jest ślicznie i praktycznie. Jak Ci się to podoba?

4. Jasny minimalizm.
Ta łazienka, też nie należy do największych, ale w porównaniu nie jest kwadratowa, ale prostokątna. Architekt użył tutaj jasnych barw - piękny marmur i białe połyskujące meble. Wszystko przełamane jest czarnymi akcentami kaloryferem, lustrem i baterią. Charakteru dodaje też miedziana dekoracja. Pomimo pozornej prostoty wnętrze wydaje się luksusowe, a wcale nie musi kosztować fortuny. Może zabierzesz tą łazienkę do swojego domu?

5. Drewno! 
No i jest wreszcie łazienka w pięknym i naturalnym drewnie. Wygląda pięknie prawda? Ale na pewno przyznacie też, że trochę boicie się takiego rozwiązania. Materiał ten pozornie nie nadaje się do pomieszczeń wilgotnych, a już totalnie do łazienki. Okazuje się jednak, że należy wybrać odpowiedni rodzaj i zaimpregnować, a wszystko będzie w porządku i ślicznie. Przydadzą się też oryginalne dodatki - jeśli chcemy zachować wiejski styl nie mogą być przesadzone, ale jeśli chcemy wprowadzić nowoczesność trzeba wybrać coś bardzo połyskującego i może trochę ekstrawaganckiego. Stworzysz w ten sposób piękne miejsce!

6. Prawdziwy luksus.
Z drewnianej i swojskiej prostoty przechodzimy do naprawdę luksusowego wnętrza. Ta propozycja chyba wygrywa, pod względem bogactwa w całym dzisiejszym zestawieniu, chociaż to jeszcze nie koniec. Piękny marmur, a do tego złote dodatki. Prysznic, albo kąpiel brana w tak pięknym miejscu dostarczy niezapomnianych wrażeń. Zobaczcie! Tam jest nawet ławeczka haha. No i jeszcze to wielkie, okrągłe lustro. Muszę przyznać, że nie lubię przepychu, ale taki jestem w stanie zaakceptować, a Ty? 

7. I wtedy wchodzi ona.. cała na czarno.
I jak? Na pierwszy rzut oka na tym zdjęciu nic nie widać? A jak już się zobaczy to w sumie nie wiadomo co z czym połączyć. Ta łazienka idealna jest dla osób lubiących wnętrza w jednym kolorze, w mocnym kolorze, czasem trochę mroczne. Ale gdyby tak urządzić całe mieszkanie na jasno, a jedną łazienkę totalnie czarną, to przyznacie, że miałaby klimat, w końcu toaleta to bardzo intymne pomieszczenie i może taka ciemnia fajnie by się sprawdziła? Przemawia do Ciebie to całkiem czarne, matowe wnętrze? W nim nawet lustro odbija na czarno.

 8. Za dużo gry.
Wiecie co, pomyślałam sobie, że zawsze do tego typu wpisu będę wrzucać też jedną inspirację, którą trzeba traktować z dystansem. Co myślicie o łazience w stylu Scrabbli? Tak dokładnie, chodzi o tą grę z literkami. Muszę przyznać, że nie jestem jej fanką, ale ta toaleta wygląda całkiem fajnie. W końcu jak będzie Ci się nudzi możesz sobie pograć. Swoją drogą wyobraźcie sobie, że poznajecie jakąś fajną osobę, wychodzicie do łazienki, a tam plansza do gry na podłodze. Oryginalne? Oryginalne.  A więc czemu by nie spróbować czegoś podobnego w swoim domu!

9. Wow.
 Muszę przyznać, że na początku trochę przestraszyłam się tego wnętrza, ale już po chwili zakochałam się w tych cudnych morskich kafelkach i miedzianej wannie. Taki styl nie jest typowy dla polskich domów i wątpię, że ktoś z Was ma coś podobnego u siebie (jeśli jednak masz dawaj adres, wpadam na herbatę). Według Ciebie ta łazienka to hit czy kit?

10. Kwiecisty spokój. 
 Wybierając wnętrza do tego wpisu, zaplanowałam sobie że po czarnej, całej w błękitnych kafelkach czy skrablach łazience ta ostatnia będzie jasna i stonowana. W momencie, w którym zobaczyłam tą propozycję z kwiatami w roli głównej, nie mogłam jej odmówić. Założę się, że wszystkim paniom podoba się tak bardzo jak mi. Taka toaleta to chyba marzenie wielu osób szukających miejsca spokoju i wyciszenia podczas kąpieli. Wyrazista tapeta - zieleń i pudrowy róż do tego białe ściany i czarna podłoga - ahh! Dodatkowej elegancji dodaje śliczny zlew, świeczki, mały stoliczek, no i oczywiście ta wanna. Kto nie marzy o kąpieli w takim miejscu?


Ale się teraz rozmarzyłam.. ta ostania łazienka zdecydowanie skradła moje serce. Pozostałe też były śliczne, ale dla mnie ta jedna - najlepsza. Która propozycja Tobie spodobała się najbardziej? A może w moim zestawieniu jej nie mam? Opisz ją w komentarzu, który zmotywuje mnie do dalszej pracy.

Dziś mam też dla Was dodatkowe ogłoszenie. Część już pewnie wie, drugą część nie wie o tym, że 7 marca obchodzę na asku drugie urodziny! Z okazji pierwszych urodzin zbudowałam w TheSims3 wielki dom, w którym stworzyłam pokoje dla niektórych osób. Teraz chcę to powtórzyć, bo świetnie się wtedy bawiłam! Jeśli chcesz mieć swój pokój w tym domu napisz mi w komentarzu pod tym postem lub na maila, chyba, że masz aska - kolory oraz styl. Będzie super jak będziecie razem ze mną!
Pozdrawiam,
Juliś.

Komentarze

  1. Według mnie ta 4 jest najładniejsza ^.^ fajny wpis

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne łazienki, szczególnie ta z dużą ilością drewna oraz przedostatnia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden, dwa i sześć naprawdę warte uwagi. Postarałaś się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnętrze z idea mi się mega podobają, fajne inspiracje do stworzenia swoich pomieszczeń :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się jasne łazienki w których pojawia się trochę drewna :) 4 i 5 super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Prawdziwy luksus" mieć taką łazienkę to dopiero luksus, moje marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo mówić - nr 6 jest po prostu przepiękny :) Uwielbiam takie złote elementy!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię klasycznie na biało i bez udziwnień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę w Tobie projektantkę wnętrz, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasny minimalizm i drewno są najlepsze w projektowaniu łazienki :3 Kolejny ciekawy wpis tak a propo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nr 6 wygrywa - piękny wystrój!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta cała biała jest genialna...mój styl!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. 6 i 9 Wow ! :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi sie lazienka ´´´Jasny minimalizm¨ Zawsze chcialam miec taka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. 4,5 i 6 najbardziej mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehe skrable na kibelku mega mnie rozbawiły:D Ostatnio bardzo mi się podobają wnętrza z dekoracjami drzewnymi wygląda to tak ciepło i przytulnie <3 Dodaję oczywiście do obserwowanych:* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawie napisane. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze przygotowany stół na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne zestawienie :) ja lubię nowoczesne rozwiązania w łazienkach np. baterie wannowe z deszczownicą (a nie tylko ze słuchawką prysznicową), półki w ścianie przy wannie (oszczędność miejsca, nie trzeba dokupywać niczego), a także kolorowe oświetlenie, także nad lustrem i wanną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ważnym aspektem przy aranżacji łazienki jest dobór odpowiedniego oświetlenia. Myślę, że bardzo klimatyczny efekt sprzyjający długim, odprężającym kąpielom można uzyskać, jeśli zastosujemy np plafony sufitowe.

    OdpowiedzUsuń
  21. No i jak tu zdecydować się na jakikolwiek pomysł wnętrza, kiedy przykładowych aranżacji jest naprawdę multum. W takim przypadku niezdecydowania i braku doświadczenie warto chyba skorzystać z usług architekta https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/lazienka . Będzie można mieć pewność, że wszystko zostanie wykonane jak należy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map