Nakrywamy do wielkanocnego stołu 🐣

Cześć!
Witam Cię serdecznie w nowym wpisie na moim blogu. Jeśli jesteś tu pierwszy raz to zapraszam na kliknięcia przycisku na dole OBSERWUJ, bo dzięki temu czuję, że mam dla kogo tu być i pracować. Na dole znajdziecie też linki do moich mediów społecznościowych, więc jeśli chcecie wpaść to zapraszam. Dziękuję za każdą aktywność.

Czy jeszcze za czasów małego dzieciaka Ciebie mama też prosiła o nakrywanie stołu? Ja uwielbiałam to zajęcie! No i zostało mi tak do dzisiaj.  Zmieniła się jedna rzecz - teraz dbam nie tylko o to, aby każdy z gości miał swoje miejsce, nóż, widelec i talerz, ale bardzo ważne stały się dekoracje, które sprawiają, że każdy posiłek jest dużo przyjemniejszy.
W dzisiejszym wpisie tak jak obiecałam tydzień temu zajmę mną się nakryciem stołu na Święta Wielkanocne... i nie tylko. Takie nakrycie możecie też zastosować na przypadkowo wiosenny piknik ze znajomymi lub urodziny dziecka, ponieważ nakrycia będą pełne kolorów.

Jaki kolor Tobie najbardziej kojarzy się z wiosną i Wielkanocą? Bo mi żółty i zielony. Oba te odcienie uwielbiam w połączeniu ze złotem lub srebrem. Wtedy wszystko wygląda lekko i kolorowo, a zarazem elegancko. W tym wpisie przedstawie trzy propozycje nakrycia stołu. Każda inna, ale każdą możesz zastosować na inny sposób. Pamiętaj, że ja pokazuję tylko inspiracje, a to co Ty z tym zrobisz zależy tylko od Ciebie! Pod zdjęciem znajdziesz linki do wszystkich rzeczy oraz ceny.

Słonecznikowe szaleństwo

🌻 Serwetki 35,90 zł 45,90 zł
🌻 Obrączki na serwetki 49,90 zł
🌻 Kieliszek 23,90 zł
🌻 Jajeczka 5,99 zł
🌻 Figurka 24,50 zł 49zł

Dojrzała zieleń

Kolorowe srebro


Tak jak mówiłam - trzy totalnie różne propozycje, a każdą z nich możecie wykorzystać na swój sposób.
Czy mam jakieś pomysły DIY na Wielkanocny stół? Oczywiście! Wrzucam kilka zdjęć, którymi mam nadzieję się zainspirujcie.










Pamiętajcie, żeby dekoracje na stole dopasowywać do tego, jak urządzona jest nasza jadalnia. Ale czasem na prawdę warto zaszaleć. Naszym ograniczeniem jest tylko stół, dlatego nie bójcie się, inspirujcie się i będzie ślicznie!

Kochani mam nadzieję, że teraz już Wasze domy są w pełni gotowe na święta. Życzę Wam wszystkiego najcudowniejszego, ślicznych pisanek, pysznej kuchni no i cudownego czasu z bliskimi!
Wesołych świąt,
Juliś.


Komentarze

  1. Ja razem z mamą właśnie nakrywałam do stołu i faktycznie, także baaaardzo lubiłam i lubię to zajęcie. Taka mała tradycja Wielkanocna;) Zdecydowanie tak! Mnie również najbardziej to Święto kojarzy się z kolorem żółtym i zielonym; wygląda to jak połączenie trawy i przeeepiękniej forsycji, uwielbiam wiosnę za ten duet! Kochana, piękne dekoracje na stół wybrałaś i aż milej na serduszku, gdy na to wszystko się patrzy:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie tylko Wielkanocna :) Dekoracje wprowadzają prawdziwy klimat i pozwalają prawdzie wczuć się w święta. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Nie obchodzę świąt, jeśli chcesz wiedzieć dlaczego, napisałam o tym u siebie dość szeroko. Tymczasem zostawiam ślad i uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) W wolnej chwili przeczytam. Dziękuję za uśmiech!

      Usuń
  3. Ja, podobnie, jak moja przedmówczyni nie obchodzę świąt, ale tylko tych Wielkanocnych, jednakże Twoje propozycje są bardzo trafne, szczególnie podobają mi się serwetki. Może sama coś skomponuje chociażby na wiosenny obiadek :)
    Pozdrawiam i zapraszam na kolejny piątkowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze trzy propozycje są bardzo uniwersalne i tak jak pisałam nie musicie sie w nich ograniczać :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne propozycje :) drugi stół bardzo mi się podoba :) Wesołych świąt :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam nakrywać do stołu, takie tradycje przepełniają mnie wielką radością :D Żółte dodatki totalnie w moim stylu! Przepiękne :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakrywanie do stołu jest moim zdaniem dużo przyjemniensze niż np. sprzątanie :D Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Zielone dekoracje są bardzo wiosenne i wielkanocne, super :) Ale te swieczki ze skorupek... bomba! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne inspiracje. ;) To prawda, żółty tu typowo wiosenny kolor. Jest taki optymistyczny i pięknie wygląda na stole. ;)
    Życzę Ci przepięknych Świąt Wielkiej Nocy! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie stół był skromny i śląski :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspiracje :) Mi też z Wielkanocą kojarzą się żółty i zielony. Bardzo podoba mi się pomysł z ułożeniem serwetki w kształcie głowy zająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zajączek jest przuroczy, ale jednocześnie elegancki :)

      Usuń
  10. maaatko ja się tak na maksa nie mogę doczekac własnego mieszkania, i będę mogła wtedy się bawić w takie hier klimatyczne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie nigdy mama nie prosila o pomoc w nakrywaniu do stołu 😀
    Generalnie jej to najlepiej wychodziło 😀
    Podobają mi się Twoje inspiracje ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jak ktoś coś lubi i wychodzi mu to dobrze, to nie wolno mu tego zabierać:D
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Ta żółta zastawa jest świetna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map