Dog's House, czyli jak urządzić "dom" dla psa

Każdy wpis na moim blogu, a przynajmniej większość z nich opiera się na architekturze naszych domów, mieszkań czy jakichś popularnych zabytków. Głównie Staram się dbać o to abyśmy to my ludzie czuli się w danym wnętrzu dobrze i aby to nam ludziom mieszkało się dobrze, no bo przecież kieruje wszystkie moje wpisy do Ciebie, czyli pięknego człowieka. Od ponad trzech lat jestem szczęśliwą właścicielką pięknego malutkiego, białego pieska [mam nadzieję, że równie zadowolengo] rasy maltańczyk. Jego zdjęcie będziecie mogli zobaczyć chwilę później. Zanim Fudo [bo tak się wabi] pojawił się w moim domu, chciałam przygotować dla niego piękne posłanie, super zabawki i ładną miskę. W tamtym momencie totalnie nie myślałam o tym, że psy nie myślą o tym czy coś jest ładne czy nie. Dla nich liczy się tylko [co jest dla mnie trochę zabawne]. To oznacza, że moglibyśmy kupić zwykłe, nudne, szare posłanie, a nasz ukochany zwierzaki i tak byłby bardzo z niego zadowolony. Moim zdaniem Jednak jeśli pies jest śliczne Jeśli pies jest kochany to należy mu się przytulne i ładne miejsce do spania [przynajmniej jak na mój gust]. Postanowiłam, że chcę się podzielić z Wami moimi przemyśleniami, na temat tego co oferują nam sklepy sprzedające produkty dla zwierząt i mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć coś fajnego dla swojego pupila.

LEGOWISKO

Właściciele psów mogą się w tym momencie zaśmiać, ponieważ wiele pupili woli spać na łóżku pani i pańcia, niż w swoim osobistym posłaniu, tylko dla niego. Moim zdaniem idealny posłanie dla psa powinno przede wszystkim : 
-  być w odpowiednim rozmiarze (tak, żeby pieskowi było wygodnie - lepiej kupić za duże niż za małe);
- posiadać kształt, w którym pies dobrze się czuje (na rynku znajdziemy wiele rodzajów : buda lub domek ~ najlepsze dla małych psów, prawdziwe meble ~ drogie, ale designerskie, zwykłe tekstylne ~ tanie i łatwo dostępne);
- nadawać się do prania (wiadomo, pies często wraca z dworu brudny, dlatego legowisko trudno utrzymać w czystości);
- byś solidnie wykonane (lepiej wydać parę groszy więcej i mieć pewność, że legowisko przetrwa długi czas).
MOJE PROPOZYCJE 


MISKI

Każdy właściciel czworonoga powinien zadbać o co najmniej jedną. Mówiłam już wcześniej, że dla zwierząt to z reguły bez znaczenia jaki kolor lub wzór ma dana rzecz. Ale nam, ludziom zawsze lepiej patrzy się na ładne przedmioty.

39,40 zł
zooplus Miska ceramiczna 
38,80 zł

KuchniaPupila.pl Miska plastikowa
43,94 zł
keko.pl Miska ceramiczna na drewnianym stojaku
176,40 zł  135,70 zł
sfmeble Czarna miska 
52 zł

INNE CIEKAWIE GADŻETY

Jak szaleć to szaleć! Teraz pokaże kilka gadżetów, które ładnie wyglądają, ale też dobrze się sprawdzają.  Pieski na pewno się z nich ucieszą.

Ojej, ale się rozmarzyłam.. mój pies jest malutki, ale mam ochotę kupić mu każdą z tych rzeczy i na każdy dzień dawać inną. Myślę, że takie gadżety to nie tylko radość naszych pupili, ale też piękne designerskie dekoracje w naszym domu. 
W komentarzu daj znać czy masz psa i opowiedz o tym jak wygląda jego posłanie. Zapraszam też do obserwowania i wpadania na inne social media. 
Woaf, woaf,
Juliś.

Komentarze

  1. Świetny post! Urzekło mnie legowisko przypominające rekina. Ja niestety nie mam psa, jednak jestem na bieżąco z wybieraniem produktów dla zwierząt, bo ostatnio oswajałam kota w swoim mieszkaniu. Wcześniej nie był przyzwyczajony do poruszania się na tak małej powierzchni, ponieważ żył sobie półdziko. Na razie wzięliśmy go pod swój dach, ponieważ miał problemy ze zdrowiem.
    Ze wszystkich dostępnych miejsc do leżenia wybrał naszą walizkę, która akurat była otwarta. Później wyłożyliśmy ją kocem i tak powstało legowisko dla kota :)
    Pozdrawiam
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo świetny pomysł! Właśnie zwierzęta mają to do siebie, że często wybierają dość dziwne dla nas rzeczy. Mój pies ma kilkanaście różnych, pięknych, kolorowych zabawek. A mimo to największa radość ma bawiąc się plastikowym kubkiem.
      Miłego dnia :)

      Usuń
  2. Ja niestety nie jestem właścicielką psa, ale wszystkie te rzeczy wyglądają super. Sama bym kupiła takie legowisko dla swojego koteczka, ale on lubi spać gdzie popadnie, nawet na środku podłogi!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :D Tyle pięknych legowisk, a one zawsze wybierają podłoge.
      Miłego dnia!

      Usuń
  3. Moj mial lozko ale wyrzucialam bo bardzo brudne i doprac nie moglam :) ogolnie on na naszym spi wiec jego mu ni potrzebne.Jedynie co musze kupic to schodki do naszego lozka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój bardzo by chciał spać na moim łóżku, ale mieszkamy w domku 2 piętrowym, a po schodach boi się wchodzić. Dlatgeo wybiera albo swoje posłanie albo kanapę w salonie :)

      Usuń
  4. Legowisko rekin wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój pies sie ma lepiej ode mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah szczególnie, dlatego, że śpi cały dzień i noc :)

      Usuń
  6. Kiedyś w domu mieliśmy i kotka i pieska ale potem pojawiła się u mnie bardzo duża alergia. Nie chcieliśmy oddać zwierzątek bo jak tak... I niestety alergia stała się jeszcze większa. :/ u mnie kilka minut z kotem kończy się dusznościami :( wielka szkoda ponieważ mój syn tak chciałbym mieć pieska. Ale chce iść na odczulanie i mam nadzieję że kiedyś będziemy mieć pieska :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pies ma włosy i jest psem idealnym właśnie dla alergików. Może popytaj znajomych czy nie mają maltańczyka i zobacz jak twoje uczulenie przy nim.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. W wakacje byli znajomi męża i mówili że pies ma właśnie włosy. Był w domu i też miałam alergie ale zdecydowanie mniejszą niż normalnie :)

      Usuń
  7. Śliczny ten Twój Fudo :)
    No tak na akcesoria dla psowatych wydawałabym fortunę. Szczególnie na zabawki. Oj ile to mój ich ma. W Szczególności piłek, mam na chacie normalnie suchy basen!
    Mój pies akurat jakiegoś szałowego kojca nie ma. Ma brązowe, moro legowisko, w środku jest kocyk i jej ulubiony misiek :). Łatwo się go czyści, a mój psiak niemiłosiernie linieje, więc chociaż takie śliczne legowiska wyglądają nieźle, to ja wolę klasykę, którą łatwo wyprać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy czekałam na mojego Olbrzyma urządziłam mu właściwie pokój. Szyłam poduszki, sprowadzałam zabawki, gryzaczki, zabawki edukacyjne i uważam, że mądry pies wie, jak ma piękne miejsce dla siebie. Zdjęcia są na blogu o moich sznaucerach. Już ich nie ma niestety, ale do dzisiaj mam np. niemiecką miskę porcelanową kupioną z racji urody. Moje psy nigdy nie miały metalowych misek, czy plastikowych obroży.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna inspiracja dla właścicieli psów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe propozycje :) ja bym dodała że dla psa który szybko je polecane są specjalne miski albo maty, a co do legowisk to jeszcze klatka dla psa do domu się sprawdza, jest z drewna, wygląda jak mebel, więc pasuje do wystroju wnętrza, a jednocześnie psiak ma swój prawdziwy domek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. warto też zainwestować w długą smycz dla małego psa i dobre szelki, mamy pieski tej samej rasy więc polecam :) drobne pieski często nie lubią obróżek, bo za bardzo je cisną, więc jedynie miękkie szeleczki które nie będą uwierać wchodzą w grę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrym zamiennikiem legowiska są też klatki na zamówienie zbudowane z drewna, są solidniejsze, można w nich transportować zwierzaka no i ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mój pupil do swojego domku zawsze znosi wszystkie smakołyki i gryzaki dla psów i nie pozwala ich sobie zabierać ;) dobrze że jego posłanie można łatwo wyprać z tego wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie podczas urządzania mieszkania, w którym ma mieszkać zwierzątko to najlepiej poradzić się fachowca. Architekt ma wiedzę i doświadczenie i będzie wiedział, jak zaaranżować wnętrza aby komfortowo było zarówno dla czworonoga oraz dla właścicieli. Przydatne wówczas staje się takie wsparcie online https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/mieszkania .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map