Odtwarzam inspiracje w The Sims 3 - SKANDYNAWSKA PROSTOTA

Po opublikowaniu wpisu, w którym pokazałam dom zbudowany przeze mnie w The Sims 3 [znajdziesz go tu -> klik], ktoś dał mi pomysł, aby w podobny sposób stworzyć dom na podstawie inspiracji znalezionych w Internecie, czyli odtwarzać wnętrza ze zdjęć. Ja oczywiście uznałam to za świetny pomysł i właśnie dziś będziecie mogli zobaczyć efekt mojej pracy.
Inspirację czerpałam z Pinteresta [jeśli chcecie obserwować mój profil to pod wpisem, klikając w ikonkę aplikacji znajdziesz link]. Starałam się wybierać oryginalne i wyjątkowe wnętrza. Najważniejsze założenia to dla mnie : jedno piętro, styl skandynawski z odrobiną szaleństwa.

Pierwszym punktem w rozpoczęciu tworzenia tego domu były jego plany. Zależało mi na tym, żeby dom był parterowy, a do pozostałych elementów się dostosowałam.
Ja widzicie niżej w projekcje są trzy sypialnie, 2 łazienki, otwarta kuchnia połączona z ogromnym tarasem oraz 4 schowki [jeden z nich, przy drzwiach wejściowych postanowiłam przerobić na dodatkową toaletę, a szafę postawię po prostu przy ścianie].
Oryginalne zdjęcie

Mój projekt w The Sims 3

Projekt gotowy, ściany postawione,  więc teraz zabieramy się za elewację.  W tym momencie wchodzi styl skandynawski, czyli jasne drewno, ciemne dodatki oraz szara podbudówka. Duże okna, które otwierają wnętrza na ogród są charakterystyczne dla domów nowoczesnych i skandynawskich. Z resztą wystarczy przejść się po osiedlu i myślę, że z łatwością zauważasz, że większość nowo wybuchowych budynków ma takie okna.
Oryginalne zdjęcie 
Mój projekt w The Sims 3


Na tym zdjęciu ogrodu przed domem nie ma, ponieważ w tym projekcie chciałam skupić się tylko na wnętrzach.  Okna jak i drzwi wejściowe są czarne, ale od strony wewnętrznej domu zmieniają się na białe. W drzwiach dodatkowo znajduje się małe okienko, które pozwala na wyglądanie naszych gości. Szare, kwadratowe płytki na podłodze doskonale współgrają z surowym betonem na ścianach.  Dekoracje stanowią ; biała ławeczka, obrazki na ścianach i roślina w doniczce. Myślę, że taki przedpokój zachęca wszystkich do wejścia dalej.
Oryginalne zdjęcie

Mój projekt w The Sims 3

W ostatecznej wersji firanki w kuchni zastąpiłam szarymi roletami rzymskimi, tak jak jest w inspiracji, ale niestety się nie zapisały, dlatego musicie je sobie wyobrazić. Meble wykonane są w kolorze białym z połyskiem, a kropką nad i są tutaj piękne drewniane blaty. Ze względu na to, że moim marzeniem jest wyspa kuchenna, a tym projekcie również na nią postawiłam. Kontrastem dla tych jasnych i delikatnych kolorów są czarne siedzenia przy wyspie.
Oryginalne zdjęcie

Mój projekt w The Sims 3

Tak jak mówiłam wcześniej, kuchnia połączona jest z jadalnią i salonem. Stół jest wielki, ze szklanym blatem połączonym elementami drewna. Dekorację stanowi piękny bukiet białych kwiatów.  Jednym słowem minimalizm, ale wykwintny. 
Oryginalne zdjęcie

Mój projekt w The Sims 3

Salon niestety pokaże tylko z inspiracji, ponieważ mój projekt gdzieś się zagubił, ale trochę postaram się opowiedzieć. Tuż za kanapą (której kawałek widzicie na zdjęciu z jadalni) wisi ogromny obraz przedstawiający las. Po lewej stronie stoi designerska lampa. Charakteru dodaje kominek oraz kawałki świeżego drewna leżące na specjalnie przygotowanej półce. Elegancji dodają szare fotele. 
Oryginalne zdjęcie

Tak jak pisałam wcześniej w miejscu w którym miało być garderoba powstała mała toaleta. Wszystkie elementy łazienki są białe, ale drewno na ścianach połączony z szarym kolorem jesteś ciekawym i niekonwencjonalnym wyjściem z sytuacji oraz ciekawą alternatywą dla typowych dla łazienek kafelek. Delikatną i skromną dekoracją są tutaj obrazki na ścianach.
Oryginalne zdjęcie

Mój projekt w The Sims 3

Do drugiej łazienki nieco elegantszej i Większej można dostać się tylko poprzez sypialnia, a konkretnie garderobę. Oczywiście w domu znajduje się też jeszcze jedna łazienka natomiast ona urządzone jest w taki sam sposób jak ta malutka toaleta. Łazienka ozdobiona jest poprzez duże szare kafle które znajdują się na ścianach oraz na podłodze elegancki elegancji oraz indywidualności nadają drewniany blat oraz czarne dodatki.
Oryginalne zdjęcie

Mój projekt w The Sims 3

Ostatnim wnętrzem, które chce pokazać, jest pokój dla dziecka, a właściwie bobasa. Royal Baby na pewno ma dużo piękniejszy pokój, ale moim zdaniem ten jest wystarczający i równie ładny. Nie jestem fanką zasady, że jak dziewczynka to różowy pokój, a jak chłopczyk to niebieski. Fajnie zachować te kolory w dodatkach, ale sama podstawa powinna być neutralna. Taki zabieg zastosowałam też w tym projekcie.
Oryginalne zdjęcie

Mój projekt w The Sims 3

Najważniejsze założenie, czyli styl skandynawski udało mi się zachować. Dom jest bardzo w moim stylu i fajnie byłoby kiedyś móc w takim zamieszkać. Elementy które najbardziej mi się podobają to stół w jadalni i pokój dla dziecka.
Jestem bardzo ciekawa też Twojej opinii! Koniecznie daj znać w komentarzu, co myślisz o takich wnętrzach.
Jeśli wpis Ci się spodobał, to zapraszam do zaobsrewaonia bloga i odwiedzania moich Social mediów. Linki macie na dole.
Uściski, 
Juliś.

Komentarze

  1. I za to lubię SIMSy! :D Kiedyś tylko po to w nie grałam, żeby budować i urządzać wnętrza. :D Żałuję tylko, że aktualnie trójka i czwórka są tak pieruńsko drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Zawsze tylko buduję domy :D Czekaj na fajną promocję :)

      Usuń
  2. Po pierwsze kocham Simsy i bardzo ubolewam, że moja płyta jest już tak porysowana, że nie chcę się uruchomić :(, pograłabym.
    Po dwa... sama się koncentrowałam głównie na idealnym domu. Bardzo lubiłam małe domki z uroczo wykorzystaną przestrzenią :)
    Po trzy... fajny pomysł na inspiracje zdjęciami :) Tym bardziej, że ciężko dobrać z dostępnych akcesoriów to, czego chcemy. Bardzo fajny wpis, jeszcze takiego nie widziałam!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie uwielbiam przerabiać te inspiracjie, tak aby poza tym, że ładne były też wygodne do grania.
      Miłego dnia kochana :)

      Usuń
  3. Całe wieki nie grałam w Simsy. Tworzenie domów zawsze było najlepszą częścią tej gry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na aranżację :) Choć w Simsy nie grałam, mam straszne zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam odtwarzac domki z Pinterest w the sims! :)

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś bardzo dużo grałam w simsy, a jedną z moich ulubionych opcji było budowanie domków. Zazwyczaj raczej było to spontaniczne i wszystko wymyślałam sama, świetna zabawa! Bardzo podoba mi się Twoje wykonanie, serio. Sama bym chyba na to nie wpadła.
    Pozdrawiam
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie gram w simsy, ale Twój pomysł na aranżację wnętrz jest świetny ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Grałem w SIMSy ostatni raz 4 lata temu, od tego razu ani razu, ale w Tobie widzę bardzo duży potencjał do projektowania. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to musisz pograć :D Dziękuję!
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  9. Grałęm ale nie mam zmysłu dekoracyjnego niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbaim Simsy- własnie ze względu na możliwość budowy domu. Rewelacyjnie zachowałas styl i zaaranżowałaś wnętrza :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie wyszło :) my z siostrą lubimy grać w simsy zawsze podobają mi się jej domki a moje hmm jakoś nie za bardzo :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to odtworzyłaś :) Lubię dekorować domy w Simsach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super to wygląda :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny domek, podpatrzę ten projekt dla mojej simsowej rodzinki :) Teraz gram w Simsy4 i budowanie jakoś mi tam nie idzie, więc fajnie coś podpatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budowanie w The Sims 3 i The Sims 4 trochę się różni, ale na pewno uda Ci się stworzyć coś pięknego :)

      Usuń
  15. Nigdy bym nie wpadła na odtwarzanie takich inspiracji w the sims.

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie simsy na początku miały być programem do projektowania domów :) widać, że się sprawdzają mimo iż już zmieniły swoją funkcję na bardziej rozrywkową. Projekt świetny, mogłabym tam zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map