Pokoloruj swój świat - DODATKI NA LATO

Hejka naklejka!
Dokładnie tydzień temu rozpoczęło się astronomiczne lato, z resztą każdy już chyba czuje je w pełni dzięki pogodzie, którą widzimy za oknem. Wysokie temperatury spotkamy w tym momencie w całej Polsce, a także w Niemczech, we Włoszech, na Litwie czy Turcji. Słoneczko pozwala nam także na smakowanie pysznych owoców, takich jak poziomki, czereśnie i borówki. W świecie zwierząt niektóre stworzenia stawiają swoje pierwsze kroki, a inne dopiero starają się o potomstwo. To oznacza, że czas najwyższy zabrać tą piękną porę roku do naszych domów i mieszkań. Gwarantuję, że pomimo fali upałów z wyjątkowymi dekoracjami będzie się Wam żyło o wiele lepiej!
fot. decorhero.com

☆ do 20 zł ☆


Wieszak 19,50 zł / 39 zł
Świeca 9,50 zł / 19 zl

Ramka na zdjęcie 20 zł
Naczynie w kształcie muszli 9,90 zł
Lampka LED 16,42 zł / 35,23 zł

☆ do 50 zł ☆
Złoty flaming 40 zł
Lampion 49,90 zł / 79,99 zł
Podpórka do książek 49,90 zł / 89,90 zł
Świece 25 zł

☆ do 90 zł ☆

Nie wiem czy też to zauważyliście, ale im taniej tym dekoracje mają więcej kolorów, a te droższe są delikatne i stonowane. To chyba tylko kwestia produktów jakie wybierałam, ale wyszło dosyć zabawnie.
Zainspirowałam się tymi dekoracjami na maxa i gdyby nie to, że pieniądze nie rosną na drzewach, to wszystkie bym od razu zamówiła! Zauważcie, że większość z nich jest przeceniona, a więc tym lepiej właśnie teraz je kupić. 
W komenatrzu daj znać, która dekoracja spodobała Ci się najbardziej.
Pod wpisem znajdziesz linki do moim social mediów, na które serdecznie zapraszam!
Buziaki,
Juliś. 

Komentarze

  1. Rzeczy nie w moim stylu, ale myślę, że większość moich koleżanek by się zachwyciła ^^
    Chociaż ten wieszak jest całkiem uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez te upały myślałam czy by się nie urządzić w piwnicy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu dodatki do domu, niesamowicie zmieniają wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja nie lubię flamingów :D za to uwielbiam świece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja uwielbiam i mam w pokoju ich kilka :D

      Usuń
  5. hm ja teraz mam fazę na kwiaty:D im więcej tym lepiej

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem typem osoby, ktora przywiazuje uwage do malych rzeczy, lubie takie dodatki! umilaja nastroj<3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegar jest cudowny, szkoda, że taki drogi... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Keidyś miałem plan by ładnie urządzić balkon ... ale jakoś mi minęło ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś nie miał pomysłów to mogę coś pomóc :)

      Usuń
  9. Mnie się podoba jak zwykle wszystko, co posiada flaminga :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ozdoby ciekawe, kojarzące się z latem ale chyba nie do końca w moim stylu. Lato poszalało w czerwcu najbardziej ale lipiec przynosi trochę ochłodzenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Upały były fajne, ale teraz jest wreszcie przyjemnie :)

      Usuń
  11. Doniczki są takie subtelne ładnie komponują się z flamingami

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodatki w kolorze beżu i złota bardzo mi się podobają :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się zegar przyciąga uwagę. Ale trzeba przyznać, iż drobne dodatki potrafią odmienić każde pomieszczenie w domu lub w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obrazy są swietna. Takie proste a takie ładne. I do tego te swieczki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne drobiazgi! Parawan jest fantastyczny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Misa dekoracyjna super. Ogólnie lubię takie dodatki wszystkie mają w sobie to coś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne te dodatki :) Zegar bardzo piękny. Lubię takie zestawienia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map