5 TANICH, ŁATWYCH I SZYBKICH DIY BACK TO SCHOOL

Hej wszystkim!
Po zbyt wielu tygodniach nieobecności wracam do żywych. Jeśli zastanawiasz się czemu mnie nie było to na samym dole wszystko wyjaśnię.
Wakacje niestety dobiegły końca, a ja mam dla was dzisiaj dawkę pomysłów Do it yourself, które umilą powrót do nauki i udekorują każdy dom. Każdy projekt jest zupełnie z innej beczki dlatego mam nadzieję że znajdziesz coś dla siebie. Pod każdym z nich podana jest cena w przybliżeni, moja opinia, potrzebne materiały, a także sposób wykonania. Zdjęcia swoich prac, które być może zrobicie inspirując się tym wpisem wysyłajcie na mój adres mailowy czyli : beyourbestdesigner@gmail. 27 września wybiorę najlepszą pracę i nagrodzę wygraną osobę pocztówka wykonaną przeze mnie i oryginalną dekoracją do pokoju. Trzymam za wszystkich mocno kciuki i mam nadzieję że weźmiecie udział w tym prostym konkursie.
Do roboty!

WISZĄCE ORGANIZERY

Czego potrzebujesz? Plexi, duże klipsy biurowe, złota farba w sprayu, haki śrubowe.
Jak wykonać? Pracę zaczynamy od pomalowania farbą klipsów biurowych. Najlepiej jest to robić na dworze, w rękawiczkach i na kartonie. Gdy klipsy schnął wiercimy dziurę w ścianie i wbijamy haki. Następnie klipsy przyczepiamy do plexi i zawieszamy na haku. Później wystarczy juz tylko dodać inne dekoracje taki jak plan lekcji, przepisy itp. Gotowe!
Jaka cena? 20 zł
Co o tym myślę? 8/10 Pomysł jest świetny - łatwy w wykonaniu, fajnie wygląda i pozwala zaoszczędzić miejsce na biurku, jednak plexa jest słabo dostępna w sklepach stacjonarnych.

SCHOWEK NA KABLE

Czego potrzebujesz? Pudełko po butach, papier dekoracyjny, przedłużacz, taśma klejąca, ołówek.
Jak wykonać? Zaczynamy od naszkicowania projektu schowka na pudełku. Na szerszym boku wycinamy otwory 3 cm × 3 cm, ich ilość dopasuj do gniazd w przedłużaczu. Na wąskim boku wycinamy większy otwór np. 6 cm × 5 cm (patrz na rysunek). Wszystkie zaznaczone miejsca wycinamy, tak aby powstały otwory. Pudełko obklejamy papierem, zostawiając miejsce na otwory. Teraz pozostaje już tylko schować przedłużacz i podłączyć potrzebne kable. Gotowe!
Jaka cena? 15 zł
Co o tym myślę? 7/10 Bardzo przydatny, w szczególności jeśli twoje kable ciągle żyją własnym życiem i nie możesz ich uporządkować. 

PÓŁKA NA KSIĄŻKI 

Czego potrzebujesz? Stara szpula na kable, papier ścierny, biała farba do drewna, drewniane drążki (ich ilość i długość dopasuj bezpośrednio do szpuli).
Jak wykonać? Pracę zaczynamy od oczyszczanie szpuli za pomocą papieru ściernego, tak aby jej powierzchnia była gładka, bez zanieczyszczeń. Pręty przymocowujemy do szpuli. Na sam koniec wszystko dokładnie pokrywamy farbą, opcjonalnie impregnatem. Gotowe!
Jaka cena? 100 zł
Co o tym myślę? 8/10 Jeśli chcesz wykonać stolik kawowy połączony z półką na książki własnoręcznie to ten pomysł jest dla Ciebie. Prosty i szybki, ale za taką cenę można też kupić fajny stolik na wyprzedaży w sklepie meblowym.

TRZY W JEDNYM

Czego potrzebujesz? Doniczka (jej rozmiar i kształt możesz wybrać sam, ale pamiętaj aby posiadała jedną płaską ściankę oraz dwie przegródki), roślinki, kawałek korka, klej, kamyczki.
Jak wykonać? Korek wycinamy, tak aby idealnie pasował do doniczki. Następnie za pomocą kleju łączymy te dwa elementy ze sobą. Postępujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Kolejny krok to umiejscowienie rośliny w przegrodzie i przysypanie kamykami. Drugą przegrodę uzupełniamy np. długopisami lub pędzlami. Aby dekoracja służyła również jako podpórka pod książki, wykonaj wszystkie kroki ponownie z drugą doniczką. Gotowe!
Jaka cena? 30 zł
Co o tym myślę? 10/10  Pomysł jest bardzo prosty, funkcjonalny, a zarazem cieszy oczy. Zaraz zabieram się za jego wykonanie.

WISZĄCA PÓŁKA 

Czego potrzebujesz? Deska z 4 dziurami w kątach - zobacz na zdjęciu (jej rozmiar i kolor dopasuj do własnych preferencji), sznurek, nożyczki, wkręt (a do niego wiertarka :D). 
Jak wykonać? Jeśli twoja deska posiada gotowe dziurki możesz zacząć od przecięcia sznurka. Potrzebujesz dwóch kawałków o wybranej długości - takiej jakiej potrzebujesz. Przełóż końce sznurka przez dziury, a następnie na ich końcach zawiąż dość mocne supły. Po zrobieniu dziury w ścianie wbij w nią kołek, a na nim zawieś całą ,,konstrukcje,,. Gotowe!
Jaka cena? 30 zł
Co o tym myślę? 9/10 Efekt tego projektu jest bardzo ładny, wygląda tak jakby półka była kupiona w designerskim sklepie za kilkadziesiąt złotych.

No to co.. należy się Wam kilka słów wyjaśniania.. ehh.. Wiecie co? Bardzo potrzebowałam tego od początku od bloga, Snapa, Instagrama i Aska. W moim życiu ostatnio bardzo dużo się dzieje. Nie chodzi tylko o to, że zaczęłam drugą klasy liceum, czyli ten rok szkolny zapowiada się bardzo intensywny, ale musiałam też przemyśleć sprawy prywatne, uczuciowe.
Dobrze wiecie, że ten blog jest dla mnie ogromną pasją, takim konikiem, który często napędza mnie do życia i do działania. Jeśli chcecie w takich dosyć trudnych dla mnie chwilach wesprzeć i dodać otuchy, sprawić żeby na mojej twarzy zagościł uśmiech, to bardzo proszę udostępniajcie ten wpis. Udostępnijcie mojego bloga. Zostawcie komentarz. Zostawcie obserwacje, bo to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Pamiętaj, że dobro wraca ze zdwojoną siłą!
Urządzanie wnętrz to główny temat mojego bloga i w sumie jedyny powód dla którego tutaj jestem, ale też dlaczego kilka lat temu założyłam profil na Ask.fm. Aktualnie uczę się w liceum, przede mną matura, a przed nią wybór kierunku studiów. Moim wymarzonym, jak pewnie się domyślacie jest architektura jednak nie jestem pewna czy to kierunek dla mnie ze względu na to że totalnie nie potrafię rysować. Wiem że można się zapisać na jakieś kursy lub ćwiczyć z Internetem w domu, ale po prostu nie ma w sobie tej pewności. Jeśli znacie kogoś kto jest architektem, studiuje ten kierunek, albo Sami jesteście pasjonatami tej sztuki, to bardzo proszę dajcie mi znać albo na mailu albo na Instagramie, wszystkie nazwy kont macie na dole. Będziecie mi bardzo pomocni! <3
Jeśli przeczytałeś wszystkie moje wywody to bardzo podziwiam i dziękuję za to, że poświęciłeś tą chwilę dla mnie.

Mam nadzieję, że te pomysły przypadły Ci do gustu i jeśli nie wykonasz ich w domu, to chociaż popatrzysz na coś pięknego i inspirującego.
Buziaki,
Juli's.

Komentarze

  1. Regalik na książki świetny, ale nie miałabym gdzie go postawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś jak znajdziesz miejsce, to pobawisz się trochę we własnoręczne robótki. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. wisząca półka i schowek na kable super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się cieszę, że do szkoły już nie muszę chodzić ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Półka na książki zacna moim zdaniem. :)

    W sumie wakacje już nie tak wcale dalekie są. Jakoś można się pocieszyć w ten sposób.

    Również udanego weekendu życzę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Półka na książki ze szpuli na kable to superfajny pomysł. Szpulę można zmodyfikować wstawiając poziome półki. Zainspirowałaś mnie i chyba to zrobię. Mam dodatkowy pomysł: Gdyby przeciąć szpulę na pół i zrobić podpórki, to byłoby dwa razy po pół szpuli. Chodzi o to, że można by wtedy dosunąć do ściany. Dziękuję za świetny pomysł. Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuba ty to jesteś genialny! Świetny pomysł i dziękuje Ci za to, że tu jesteś, bo teraz wiem, że moja praca nie idzie na marne.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. O rany ta półka na książki jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły! Ta półka na książki wygląda super. Uwielbiam tego typu posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to widzę, że obie wracam do żywych w blogowym świecie :)
    Pomysł w konkursem - jest superowy. Jak zresztą każdy z Twoich dzisiejszych pomysłów na DIY (szczególnie półka na książki wygrała, pięknie to wygląda!!) Podoba mi się też to, że podałaś cenę do każdego z tych pomysłów - przydatna sprawa :)
    Trzymam kciuki za drugą klasę u Ciebie - ja weszłam teraz w klasę maturalną i rozumiem, co czujesz jeśli chodzi o kierunek studiów itd. Jeśli chodzi o architekturę, to znam jedną osobę w Twoim wieku, która chciałaby na to iść i ona właśnie chodzi na zajęcia z rysunku, o których wspominasz. I Kochana, myślę, że i Ty dałabyś radę wypracować sobie rękę do rysunku. Ba! Jestem wręcz przekonana, co do tego. A jeśli architektura to Twoje marzenie, no to kurczę! ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah gdyby wszystko w życiu było tak piękne, jak Twoje słowa Panduś! :)

      Usuń
  9. Półeczka wisząca i stoliczek na książki są prześliczne. My za jakiś czas będziemy robić mebelki do biblioteczki. No niestety na konkursik w tej chwili nie zdążę. Sama ostatnio z niczym się nie wyrabiam :).
    Myślę, że mogłabyś nauczyć się rysunku, ćwicz dużo, może jakiś kurs, jeśli marzy Ci się architektura nie rezygnuj z tego a widać, ze masz głowę pełną pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Bardzo oryginalne a przede wszystkim bardzo użyteczne pomysły!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Schowek na kable i półka na książki wyglądają niezwykle inspiracyjnie! :)
    Czas szkoły na szczęście już za mną, ahhh jak dobrze poczuć taką wolność he he
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne pomysły :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Schowek na kable to coś czego potrzebuję, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie diy, choć do szkoły już nie chodzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map