JESIENNA WISHLISTA - najpiękniejsze wnętrza i dodatki

Cześć!
Astronomiczna jesień rozpoczyna się dopiero w poniedziałek (w sumie to tylko 3 dni, ale jednak), a ja już dodaje pierwszy wpis na jej temat. Pogoda w całej Polsce nas teraz nie rozpieszcza, a więc jedyne o czym osobiście marzę to : kocyk, kakao, ciepły sweterek i fajny serial. Inspiracją do przygotowania tego wpisu jest blog By Aleksandra. Ola w swoim ostatnim wpisie pokazała kosmetyki, ubrania, akcesoria i woski idealne na nadchodzącą porę roku. Totalnie mnie to ,,podekscytowało,,, a więc zdecydowałam, że napisze podobny wpis, ale przedstawię w nim piękne jesienne wnętrza. Myślę, że te zdjęcia poprawią Wam humor i przypomną o tym, jak piękna jest ta pora roku.
Inspirujcie się kochani i dajcie znać w komentarzach czy chcecie więcej moich WISHLIST.

DOMY Z ZEWNĄTRZ 












HIPNOTYZUJĄCE WNĘTRZA






















WYJĄTKOWE DODATKI











Zainspirowani? Bo ja tak! I czuje się z tym świetnie. Taka dawka pięknych wnętrz to raj dla mojego serca i duszy. Serio kurde uwielbiam patrzeć ta te piękne zdjęcia.  Szkoda, że nikt nie wynalazł jeszcze teleportacji do zdjęć, bo takie coś byłoby dla mnie największym szczęściem. Trzy pozornie inne kategorie, ale na swój sposób pasujące do siebie. Jesień może być niesamowita, a takie dekoracje na pewno pomogą Ci zapomnieć o brzydkiej pogodzie i cieszyć się z życia.

W komenatrzu daj znać z czym Tobie kojarzy się jesień. 

Trzymajcie się ciepło,
Juli's. 

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te jesienne aranżacje. Ta sowa jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podobają takie klimaty, ale szczerze mówiąc tylko w okresach jesieni. Kocham ją właśnie za te kolory! Czekam na Twoje pomysły na Halloween, a no i na święta, ale to później :). Urocze są te dodatki w kratkę, też chcę podobne poduszki zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahahahah ja też już czekam na Halloween! : D

      Usuń
  4. Uwielbiam jesień, to jedna z moich ulubionych pór roku ^^ Najbardziej lubię okres Halloween, jest magiczny i taki wesoły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham jesień :) To chyba jedyna pora roku, na którą czekam z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne inspiracje! Niedługo zaproszę jesień do mojego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień to moja ulubiona pora roku i zdecydowanie częściej teraz się uśmiecham. :) Lubię chłód, a teraz czekam niecierpliwie aż świat wypełni się ciepłymi kolorami.

    Zdjęcia domów z zewnątrz są przepiękne. Sama co roku fotografuję miasteczka własnie jesienią. Obłędnie to wygląda.

    Ogólnie bardzo lubię brązy i ciemne pomarańcze. Rudość i rdzawość. Świetnie się w tym czuję.

    Wszystkie wnętrza i zewnętrza jakie tu pokazałaś, podobają mi się, są bliskie mojej duszy.

    Jesień kojarzy mi się z pięknem. Z ulgą po pożegnanych już upałach. Z cieplejszymi ubraniami, które bardzo lubię nosić. Z grzanym winem, którego można się napić po długim spacerze, jeśli akurat jest bardzo zimno. Przede wszystkim jesień kojarzy mi się z przytulnością. I z kawą mocca. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że znalazła się prawdziwą fanką jesieni! Pięknie, że to wszytsko tak Cię cieszy i daje radość. Inspiruj się tą piękną porą roku :)

      Usuń
  8. Ah zawsze to na zdjęciach tak pięknie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jesień złota liśćmi i słońcem jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jesieni nie cierpię, ale na jesień zaopatrzam się w zapas świeczek :D Ich nie może zabraknąć!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam az lista sie zmienia i do Central Park sie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  12. These houses are amazing as well as interior. I love interior for Fall because color and textures are so beautiful.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/armaniprive-rose-alexandrie_25.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie mega klimatyczne wnętrza! Kocham jesień, więc ja wrzucam jesienne posty i zdjęcia już od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. na mojej wishliście standardowo znajdują się kuchnie z drewna, które będą ozdobą mojego domu, a także puszysty dywan i wieńce z jesiennych liści :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, lubię taką jesień słoneczną i kolorową :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super lista, ta dynia jest mega ładna:D :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba wnętrze, w którym jest plakat z napisem Hello Fall :) Idealne miejsce dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map