Jak przebrać dom na Halloween? 👻

Cześć potworki!
Halloween to najstraszniejsze święto w roku, obchodzone 31 października. Cieszy się największą popularnością w Stanach Zjednoczonych, ale jest też coraz chętniej obchodzone przez Europejczyków. Kochasz przebrania, domy strachów, smakołyki i horrory? Koniecznie przyjrzyj się specjalnie przygotowanej przeze mnie listy, dla wszystkich fanów Halloween!

wauwatosanow.com

👻 DIY
Jako pierwsze na tapetę bierzemy dekoracje zrobione własnoręcznie. Myślę, że robiąc coś samemu możemy otrzymać niesamowity efekt i porządnie kogoś przestraszyć.  Propozycje są bardzo ładne, tanie i proste w wykonaniu. Która podoba Ci się najbardziej? 

lifestylesspace.com
Pierwsza propozycja to przerażająca świecąca dłoń umarlaka. Do jej wykonania potrzebujesz tylko nożyczek, słomki plastikowej, czegoś świecącego (np. tealight) oraz taśmy klejącej. Za model figurki posłuży Ci twoja własna dłoń. Postępuj z instrukcjami na obrazku powyżej, a efekt na pewno będzie zadowalający. 

etsy.com
Banalne, ale efektowne czyli to co najbardziej lubię. Założę się, że masz w domu zużyte butelki, plastikowe lub szklane. Jeśli nie, to pożycz na zawsze od sąsiada :D. Masz? Super! Teraz wystarczy dokupić czarną matową farbę i wydrukować fajne etykiety, na pewno uda Ci się znaleźć ciekawe wzory w Internetach. Twoi goście na pewno będą zachwyceni takimi naczyniami.

designimprovised.com
Przy tym pomyśle sytuacja się troszkę komplikuje. Poza nożyczkami, taśmą klejącą, markerem, balonami, obciążnikiem oraz wstążka potrzebny będzie też hel. Umożliwi on duchom lewitowanie w powietrzu. Balony pompujemy, a następnie dekorujemy markerem według własnego uznania. Następnie do ogona przywiązujemy wstążkę, a tą do obciaznika lub czegoś innego co uniemożliwi duchem polecenie do sufitu. Gotowe! 

mykinglist.com
Do wykonania tej dekoracji potrzebne będą czyjeś głowy, na pewno znajdziesz takich wiele. Oczywiście żarcik :D. Kupujemy białą głowę manekina i odcinamy szyję, tak jak na rysunku. Na samym szczycie przyczepiamy haczyk, do którego przywiązujemy linkę. Później klejem przyklejamy tiul lub inny prześwitujący materiał, pozostawiając dziurkę na linkę. Udało się?

stylestic.com
Potrzebujesz dwóch plastikowych koszy, łańcucha, kleju na gorąco, nożyczek, czarnego sprayu i jakiejś upiornej dekoracji np. kościotrup, ręka lub coś innego znalezionego w domu. Kosze malujemy, do jednego z nich przymocowujemy łańcuch (ten krok jest opcjonalny, ponieważ klatka może po prostu stać. W drugim kosztu ustawiamy nasz dekoracje. Obie konstrukcje sklejamy klejem na gorąco. Kogo najchętniej zamknąłbyś/zamknęłabyś w takiej klatce?


👻 JEDZONKO
Dekoracje to ważny element każdego święta, ale czy byliście kiedyś na imprezie bez jedzenia? Myślę, że ładnie udekorowane potrawy mogą lepiej udekorować dom niż niejedna droga dekoracja. Jeśli uwielbiasz gotować i zachwycać gości, to ta kategoria jest właśnie dla Ciebie! 

sumcoco.com

bhg.com
foxeslovelemon.com

catchmyparty.com

rockberries.xyz


👻 DEKORACJE DO KUPIENIA


Wiszący szkielet 53,99 zł
Balony 9,89 zł

Girlanda 9,80 zł

Interaktywne lustro 119 zł


👻 INSPIRUJĄCE WNĘTRZA

decorathing.com

wcollectiveinteriors.com

artmyideas.com

coachdecor.com

decorgan.com



Obchodzisz Hallowen czy raczej krytykujesz to święto? Ja uważam je za super zabawę, która wyzwala dużo kreatywności dlatego jestem zdecydowanie za. Pomysły które przedstawiłam są moim zdaniem oryginalne i na pewno pozwolą każdemu udekorować swój dom.
Upiornego Hallowen,
Juli's. 






Komentarze

  1. Ja domu na halloween nie przystrajam ale lubię popatrzeć jak u innych to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w szczególności uwielbiam patrzeć na amerykańskie domy :)

      Usuń
  2. Nie obchodzę Halloween. Ale chętnie ozdobiłabym mieszkanie na cały rok nietoperzami. Najlepiej żywymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że w naszym kraju to święto nie jest tak powszechne jak w Ameryce! Cudowne zdobienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprawdzie Halloween nie obchodzę, jednak dla dzieci to ciekawa zabawa. Jak zwykle u Ciebie interesujące inspiracje. Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. w Polsce myślę takie ozdabianie domów nie jest aż tak popularne jak w USA

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej przydatne na imprezę halloweenową. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. A chciałabym zobaczyć jakąś creepy charakteryzacje w Twoim wykonaniu :)

      Usuń
  8. W domu nie może zabraknąć dyni! Ja uwielbiam wycinać chociaż w tym roku się spóźniłam i nie zrobiłam żadnej :(

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta świeca w kształcie ręki fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysły fajne, ale u nas niestety tak się mocno nie świętuje. Ja mam tylko jedną ozdóbkę i świece. Nawet nikt do mnie po cukierki nie przyszedł :(.Szkoda troszkę, że w Polsce nie ma tej zabawy, ale może kiedyś to się zmieni, a wtedy na pewno ustroje podobnie dom :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! W Stanach jest to przede wszystkim świetna zabawa, a u nas ludzie żyją nie do końca prawdą :(

      Usuń
  11. W tym roku Halloween miałam trochę nudnawe, ale w przyszłym robię imprezkę. Nie ma bata, muszę skorzystać z tych pomysłów :D Udekoruję tylko u siebie w mieszkaniu. Nie mam własnego domu choć fajnie było by coś na podwórku zrobić (ksiądz by zawału dostał ;p). Pomysły na przekąski też znakomite :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ileż inspiracji, ale ja tego święta nie obchodzę... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomimo że sama nie obchodzę Halloween to Twoje pomysły są naprawdę super! ;) Uwielbiam DIY
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śmiertelny wystrój 😝😛🥰
    Wygląda dość nietypowo

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałam post trochę za późno, ale muszę przyznać, że wszystkie te dekoracje robią wrażenie! Chociaż ja nie obchodzę bo Halloween (bo nie czuję potrzeby) to taką świecącą rączkę bym sobie zrobiła!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map