Pokoloruj swój świat - DODATKI NA JESIEŃ

Cześć kochani!
Czujecie już jesień? U mnie dziś na szczęście wyszło słoneczko, ale temperatura nadal dosyć niska. Coraz częściej zauważam piękne złote, pomarańczowe, brązowe liście i muszę przyznać, że uwielbiam taki widok. Podczas spaceru w lesie jesień jest najpiękniejszą porą roku, jednak jeśli za oknem ciągle pada deszcz, to mam ochotę wcale nie wychodzić z domu. Aaa! Jak już jestem w ciepłym domku z pysznym kakałkiem to marzę tylko o pięknych deklaracjach. Dzisiejszy wpis pomoże znaleźć mi oraz Tobie piękne dekoracje idealne na jesień. Pamietaj, że klikając w cenę przenosisz się na stronę sklepu z danym artykułem. Inspirujcie się!


■ do 20 zł ■


■ do 50 zł ■
Dla niektórych takie tematyczne dekoracje mogą być kitem, tandetą.  Moim zdaniem nadają charakteru, dodają ciepła i sprawiają, że chętniej spędzam czas w danym wnętrzu. Mam nadzieję, że te dekoracje pomogą Wam miłej spędzić aktualną porą roku.
Trzymajcie się,
Juli's.

Komentarze

  1. Jak tylko bym miała swoje mieszkanie, to z całą pewnością bym je udekorowała tematycznie <3 Póki co mam do malutki pokoik :( Póki co mam ładny, beżowy kocyk, podładki i świece w kolorach jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet jak pada, nie mam skrupułów, wyłażę na spacer albo pobiegać. :D I jem dynie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co podziwiasz? Przecież to czynność dostępna dla każdego. :P

      Usuń
    2. Nie każdy ma siły i chęci, żeby w taką pogodę biegać.

      Usuń
  3. Nie klikałem w artykuły, bo kupował nie będę. Natomiast pomysł może być inspiracją dla w miarę zdolnych ludzi, którzy rekwizyty mogą zrobić sami. Jak zwykle pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie parę rzeczy już jesiennych kupiłam, szukam nadal białych dyni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, ja jestem wielkim fanem jesieni i ciężko się z Tobą nie zgodzić, że lasy podczas tej pory roku to po prostu bajka i magia. Uwielbiam spacer wśród tych pomarańczowych barw, bardzo mnie to uspokaja i wycisza. Dlatego udekorowanie pomieszczeń w tym kolorze jest jak najbardziej korzystne dla mojego samopoczucia :) Piękne inspiracje, a kubek z sówką jest genialny!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam kochana :)

      Usuń
    2. Uwielbiam jesień, pogoda nie jest mi straszna!
      Fajnie dekoracje, czuć klimat ja zdecydowanie używam wosków zapachowych :)
      Buziaki :*

      Usuń
  6. A ja jeszcze się nie zabrałam za jesienne dekoracje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jesień. U mnie w mieszkaniu teraz królują kocykowo puchate tematy. Stylowo nie jest, ale przytulnie. Ale planuję w tym tygodniu ogarnąć jakieś jesienne dekoracje DYI.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię różnego rodzaju suszki:D i puchate poduszki i kocyki xd na każdą porę roku w sumie;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jesienne dekoracje <3 Zawsze zmieniam swoje mieszkanie w bardziej przytulne na ten okres. Koce, świece, kubki w sweterkach no i bukiety liści w wazonie.
    Kasia blog...

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne dodatki, aż sama mam ochotę ozdobić swój dom w jesienne klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień jest niezwykle inspiracyjna. Kiedyś tego nie dostrzegałam... nic dziwnego, jak szczerze nienawidziłam tej pory roku.
    Od pewnego czasu staram się - efektownie podziwiać każdy aspekt jesieni! <3
    W tematyczne dodatki z pewnością w tym roku zainwestuje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez nie uważam, żeby takie dodatki były kiczem. Sądzę nawet, ze dodają charajteru. Remontu nie bedzie się robic co pore roku ale dodarki dużo zdziałają 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiło się szybko jesienne, ale jesień to romantyzm i świece
    Perfekcyjnie wbiłaś się w klimat

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie dodatki :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a beautiful details for home interior. I love them so much. Thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/dr-brandt-do-not-age-transforming-pearl_14.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te dodatki i na każdą kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co jak co ale ten kubek jest śliczny <3 Lubię naturalne ozdoby, ręcznie robione. Nie raz robiłyśmy z mamą róże z suszonych liści, różne stroiki, nawet kasztanowe ludki robione przez dzieci dodają uroku tej porze roku :) Dynie muszą być koniecznie, własnoręcznie powycinane na halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kubek z sową podoba mi się najbardziej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie czuć tylko porankami i wieczorami, bo w dzień mam teraz 30st C :D, ale liście zaczęły już żółknąć i się sypać, więc jest progres. Kubek sówka <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesień to zdecydowanie moja ulubiona pora roku, a Twoje propozycje jak zwykle bardzo przypadły mi do gustu. Uwielbiam tą jesienną kolorystykę <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za tą porą roku, jak już mówiłam przy okazji pewnego wpisu. Dodatki jesienne, te które Ty przedstawiłaś i inne są ładne, ale mój pokój jest takiego koloru, że by się to zwyczajnie gryzło, więc zostaje przy świecach!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie jesienią w domu królują suszone liście, kasztany, żołędzie i świece. Tych ostatnich naprawdę jest dużo! Zazwyczaj sama staram się zrobić jakieś dodatki nawiązujące do konkretnego okresu w roku, ale jak widzę takie piękności to nie sposób przejść obojętnie!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fakt faktem, sklepy są pełne kiczowatych dekoracji i trzeba mieć dobry zmysł estetyczny, żeby nadać wnętrzu sezonowego charakteru i nie zasypać się tandetą, ale ja i tak lubię dostosowywać swoje mieszkanie do pory roku, nawet jeśli wychodzi mi to z różnym skutkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W momencie, gdy czytam ten tekst, na drzewach już prawie nie ma tych pięknych liści :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega propozycje mimo czasu wszystkie mi przypadają bardzo do gustu. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi, schöner Beitrag. Ich folge dir #34, folge zurück?

    https://katrinausdd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map