Moje TOP 10 źródła inspiracji z INSTAGRAMA

Cześć kochani!
Nareszcie wracam po przerwie, mam nadzieję, że zostanę z Wami na dłużej. Co słychać? U mnie ostatnio dużo roboty związanej ze szkołą, ale też kilka problemów w życiu osobistym. Bardzo tęskniłam!

Internet w dzisiejszych czasach pomaga w kontaktach z innymi ludźmi, wspiera w poszukiwaniu informacji, a dla mnie przede wszystkim jest źródłem wielu informacji. Wiecie, jedni ludzie grają w piłkę, a ja oglądam zdjęcia pięknych wnętrz i to mnie jara, to sprawia, że się uśmiecham. Dziś chce się z Tobą podzielić moimi ulubionymi profilami, udostępniającymi super foty. Przedstawiam cudowne zdjęcia z INSTAGRAMA. Wpadnijcie przyjrzeć się lepiej, a może akurat coś się spodoba i zostaniecie na dłużej. Jeszcze jedno info - dodaje link tylko do jednego zdjęcia z każdego profilu, także jeśli chcecie więcej to klikajcie w zdjęcia.






Post udostępniony przez Marléne (@homebymarlene)







I am over the MOON with my new rug!!! The last couple of days I couldn't do much more than scroll over the internet because I went through my back last monday and was therefore lying on the couch. So first I booked a holiday to Greece for this summer!!! We are going to the Mamma Mia islands!! Jiehaaaa and then I found this rose kelim. I had been looking for one for ages but it was always too big and too expensive. Then yesterday I found this one, right size, right price. And look how gorgeous it is!!! Fortunately my back is a lot better now so I can stop spending money 🤭 . . . #interiorinspiration #interiorwarrior #interior4inspo #interiordesign #myhouseandhome #apartmenttherapy #jungalowstyle #myinterior #myhousebeautiful #interiorstyling #givemeallthecolor🌈 #pocketofmyhome #interiors4all #colorlovedecor #cornerofmyhome #myhyggehome #mybohoabode #eclecticdecor #nestandthrive #interiormilk #homeinspiration #bohointeriors #mycolourfulinterior #spotlightonmyhome #colormadetheroom #myeclecticmix #bohodecor #colorismyjam #colourmyhome
Post udostępniony przez ellasorangefridge (@ellasorangefridge)







10 przepięknych  wnętrz, każde zupełnie inne, mające w sobie coś co zachęca do lepszego poznania. Ja czuję się totalnie zainspirowana! To jak wiele totalnie różnych faktur, kolorów i kształtów możemy w tej chwili użyć do dekoracji naszych domów jest niesamowite. Jasne przestrzenie przeplatają się z ciemnymi, trochę zwariowanymi i totalnie klasycznymi.
Jeśli masz swoje ulubione profile z INSTA to serdecznie zachęcam do podzielenia się niby w komentarzu lub kontaktując się ze mną przez inne Social Media (linki znajdziesz niżej).
Dziękuję za Twoją uwagę, za to że tu ze mną dziś jesteś. To znaczy dla mnie bardzo wiele.
Miłego dnia,
Juliś.

Komentarze

  1. Jestem rozdarta na dwa ukochane style. Nowoczesny (wtedy wnętrze widzę zupełnie białe jak na drugim zdjęciu (homebymarlene). Byłoby idealne do małego mieszkania.
    I mroczne gdzie nawet ściany mogą być czarne, czyli tak jak na trzecim zdjęciu (your_interior_inspiration). Takie gotyckie wnętrza są niesamowicie przytulne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wnętrza, chociaż i tak najbardziej lubię westwing :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh tak! Westwing też oferuje ciekawe doznania :)

      Usuń
  3. Przepiękne wnętrza, aczkolwiek od zawsze z zamiłowaniem spoglądam na styl rustykalny :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące profile :D Na Instagrama rzadko zaglądam, ale chyba to się zmieni :D Mam nadzieję, że robota związana ze szkołą szybko minie i problemy osobiste również szybko się u Ciebie rozwiążą :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wnętrza faktycznie robią wrażenie! Takie instagramy są bardzo inspirujące! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że w życiu prywatnym wszystko Ci się poukłada jak najszybciej 🙂
    Przepiękne są te inspiracje 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się podobają białe eteryczne wnętrza z elementami drewna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre pomysły bardzo mi sie podobają. Ja tez często szukam inspiracji przez takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż by się chciało mieszkać w takim domu :D Najbardziej spodobało mi się 6 zdjęcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie zajrzę na Twoje inspiracje na insta :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo interesujące oraz różnorodne wnętrza :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah ja też uwielbiam oglądać takie inspiracje na insta :) westwing też dodaje piękne foty :) tych profili nie znam ale częściej szukam takich zdjęć po # :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne wnętrza <3
    stay-possitive.blogspot.com
    Próbuję swoich sił na yt, będzie mi miło jeśli zajrzysz i coś po sobie zostawisz
    https://youtu.be/k3yDlVK7H9k

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam oglądać tego typu inspiracje! Cudowne wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za odwiedziny- cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam biel w wystroju, jest taki delikatny i można go połączyć z wszystkim, czuję się oczarowana Homebymarlene!

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, te profile to źródło inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wchodzę na różne strony i blogi w poszukiwaniu inspiracji, a nie pomyślałam, że przecież są media społecznościowe, w tym Facebook i Instagram… Jednak mimo wszystko cieszę się, że do Ciebie trafiłam bo podałaś bardzo interesujące profile, których sama pewnie bym nie znalazła. Właśnie je zaobserwowałam :) Wiele ciekawych inspiracji znalazłam też na blogu Kronosfera: http://kronosfera.pl/blog/ Tych nowoczesnych trendów i dostępnych materiałów jest tak dużo, że ciężko się na coś zdecydować, ale też dzięki temu można dokonać lepszego wyboru. Dzięki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem korzystam z instagrama bo ma fajny edytor do obróbki fotek. Ale najfajniejsze inspiracje czerpie z blogów albo Pinteresta. Podałas bardzo ciekawe strony, chętnie zaglądne. Bardzo mi się podoba styl boho.

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne wnętrza i ciekawe inspiracje :) mnie co prawda teraz bardziej zajmuje ogród i ogrodzenia, nie mniej jednak zapisze sobie stronki żeby mieć pod ręką fajne pomysły na dekorowanie wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki takim inspiracjom wiele zmieniłam podczas budowy domu np. postawiłam na panele elewacyjne drewnopodobne, kupiłam winylowe podłogi zamiast zwykłych paneli, czy znalazłam na stronkach parę fajnych dodatków

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie jest pooglądać takie inspirujące profile by znaleźć ciekawe pomysły aranżacyjne :) mi się podobają kuchnie na wymiar jak na pierwszym zdjęciu, ale te dyniowe siedziska i gotycki mrok też mają coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. też chętnie przeglądam media społecznościowe w poszukiwaniu inspiracji :) teraz wiem, że nie muszę się martwić o wysoką cenę czerwonych cegieł i szukać fachowca który mi je dotnie na wymiar, bo mogę wziąć realistyczną, niedrogą imitację cegły na ścianę i sama się wszystkim zająć :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map