Pokoloruj swój świat - DODATKI NA WIOSNĘ

Cześć kochani!
Dziś to przywitanie nabiera dla mnie zupełnie nowego znaczenia. Fajnie byłoby zobaczyć Wasze uśmiechnięte buzie na żywo. Mam nadzieję, że kiedyś będzie taka okazja. Jak sie trzymacie? Dajecie rade? Ja już od dwóch miesięcy siedzę w domu, wychodzę tylko na spacer z psem i rolki, więc bardzo marzę już o powrocie do dawnej rzeczywistości.
Na poprawę humoru i rozluźnienie przychodzę dziś z wpisem o wiosennych dekoracjach do domu. Każdą z moich propozycji możesz bezpiecznie zamówić i odebrać bez kontaktowo. Pamiętaj, że takimi małymi rzeczami możesz nie tylko dekorować wnętrza, ale też wprowadzać spokojny nastrój, zyskiwać trochę radości w tych trudnych chwilach.

sarahjoyblog.com

■ do 20 zł ■ 


Świeca zapakchowa 15 zł


Aloes doniczkowy 12,99 zł

Wianek z perełkami 14,80 zł

Bawełniane serwetki 19,90 zł

Ramka 18,99 zł

■ do 50 zł ■
Ramka 25 zł

Lustro 49,50 zł




Dekoracja ścienna 269,99 zł


Pamiętaj, że jeśli któraś dekoracja wpadła Ci w oko, to klikając w podpis przyniesiesz się do sklepu!
Kochani na kolejne dni życzę Wam wytrwałości i cierpliwości, jeśli chcesz ze mną pogadać na jakikolwiek temat, to zapraszam do kontaktu przez bloga, Instagrama, maila lub Snapchata, linki macie niżej.
Dekorujesz swój dom jakoś szczególnie na wiosnę? Pochwal się w komentarzu.
Buziaki,
Juli's House.

Komentarze

  1. Świeczka z ładnym zapachem zawsze poprawia nastrój. Ciekawe propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje, póki co muszę poczekać z zakupami na lepszy okres :) Mało wychodzę, idę najczęściej tam, gdzie mogę uniknąć maseczki. Ostatnio nawet po chwili jej noszenia zasłabłam. Więcej nie założę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, maseczki są bardzo uciążliwe to prawda. Może Pani wypróbować cieńszego materiału albo zakryć przewiewnej chustki.

      Usuń
    2. Nic nie będę nosić, nikt mi nie zabroni oddychać świeżym powietrzem.

      Usuń
  3. Ciekawa sprawa na pierwszym zdjęciu te okiennice do telewizora. :)
    Ja niczym nie dekoruję, ale chciałam się czymś przed Tobą pochwalić, bo niedawno publikowałam swoje komputerowe aranżacje wnętrz. ^_^

    https://ekstraktzycia.blogspot.com/2020/04/proza-zycia-bez-stresu-bez-nerwow.html

    Mniej więcej w połowie posta, bo piszę tam o bardzo wielu rzeczach. Znajdziesz. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa świetnie Ci to wyszło! Szkoda że nie da się pograć w jakąś rozgrywkę online.

      Usuń
  4. Jakie piękne dekoracje <3 Ja staram się otaczać kwiatami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spodziewałam się, że aloes jest taki tani! Muszę kupić co najmniej 3 i zrobić sobie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie znoszę noszenia maseczek i mam nadzieje, ze niedługo nie bedzie trzeba nosić.Świetne dekoracje :) ja uwielbiam oglądam pomysły na dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak na prawdę kolor możemy przemycić w różnych dodatkach od mniejszych, jak obrus, świeca, po większe jak dywan czy rolety. Jeśli masz mieszkanie bądź dom urządzone jest w minimalistycznych jasnych bądź odwrotnie ciemnych barwach warto zastosować w dekoracji również kolor - np. żółty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszelkie dodatki. Potrafią niesamowicie zmienić wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie dekoracje i dodatki mają jednak moc, dziękuje za natchnienie :-) Niesamowite wnętrze, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe dekoracje, a może jakaś opcja na jesień? dynie, kocyki, świece? do salonu zawsze cos łatwiej znaleźć niż do kuchni i łazienki, niestety :( w kuchni mam dosyć ponuro, zlew kuchenny granitowy czarny, czarne blaty, dosyć mało światła, przydałoby się to jakoś ożywić

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mi się przypomniało, jak pięknie było wiosną! Teraz mamy jesień, ale w sumie zawsze można wprowadzić do wnętrza trochę ciepła. Czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czasami mała rzecz, a sprawia, że wnętrze nabiera innego wyrazu i od razu lepiej się w nim spędza czas.

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się podobają te pufy ze zdjęcia pierwszego, szkoda że nie jest napisane gdzie je można kupić :( właśnie zamawiałam do salonu nowe meble, laminowane panele podłogowe i lampę, takie pufy by mi się bardzo przydały

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydowanie czekam już na wiosnę, nie znoszę zimy! w pokojach już zmieniłam wszystko co się dało, więc czekam na ładną pogodę by wyjść na zewnątrz, zająć się układaniem kostki brukowej i sadzeniem krzaczków :D

    OdpowiedzUsuń
  16. taka miękka pufa pikowana i taca z grubego drewna z metalową ramką by mi się przydały do salonu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię dużo tekstylnych dodatków do wnętrz :) kupiłam nawet włóczkę bawełnianą by zrobić własnoręcznie kocyk i poszewki na poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor nie musi być tylko w dodatkach. To również meble czy kolory ścian. Nie bójmy się koloru, dodaje on energii do wnętrza i wskazuje na jego klimat.

    OdpowiedzUsuń
  19. jak wygląda pranie kanap i puf takich właśnie z pomponikami i innymi dekoracjami? jak to zrobić, by nie zniszczyć mebla, a jednak usunąć zabrudzenia?

    OdpowiedzUsuń
  20. The Ice Spike Titanium Spork Hockey
    T.H.P. titanium eyeglass frames T.H.P. T.H.P. nano titanium flat iron T.H.P.T.H.T.H. T.H.H.T.H.T.H.T.H.T.H.T.H. ffxiv titanium nugget T.H.H.T.H. revlon titanium max edition T.H.T.H.T.H.T.H.T.H.T.H.T.H.T.H.T.H.T.H.T.H.T.H. titanium bolt

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map