HOUSE TOURS, czyli domy polskich youtuberów

Pamiętasz wpis, w którym pokazywałam Wam pokoje polskich youtuberów? [Jeśli jeszcze nie widziałeś lub nie widziałaś to jest tutaj -> klik]. W tym wpisie poszerzam trochę moją robotę i pokażę całe domy gwiazd. Jak mi się to uda? Sami zobaczycie! Pokój Zuzanny Boruckiej, córeczki Karoliny i Darka z kanału hejłobuzy oraz sypialnia Mateusza Ciawlowskiego są już Wam doskonale znane. W wyborze youtuberów do tego wpisu pomogliście mi na INSTAGRAMIE [link znajdziesz niżej]. Kilka dni temu zadałam pytanie na Story kogo chcielibyście zobaczyć, no a chwilę później wybraliście FIT LOVERS, Jessice Mercedes oraz Szusz. Jeśli sam lub sama nagrywasz filmy na YouTube, a film o Twoim pokoju czy domu jest już na kanale to napisz do mnie, a na pewno w następnym wpisie z tej serii ocenię też twoje salony. Tak samo jeśli masz swojego ulubionego youtubera, a film o jego mieszkaniu bardzo Ci się podoba, daj znać! No to co.. zaczynamy!

------------------------------
FIT LOVERS to tak właściwie Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz [czy tylko mnie śmieszy nazwisko Mateusza?]. Na początku byli tylko przyjaciółmi, poznali się na studniach, a później dowiadując się o sobie coraz więcej zostali parą. Pamela ma aktualnie 29 lat, pochodzi z Kołobrzegu, a sportem zaczęła interesować się mając 12 lat. Z zawodu jest trenerką i dietetyczką. Mateusz to nie tylko Janusz (nazwisko), ale też Patryk i Marek. Pochodzi z Lemborka i ma 28 lat. Początkowo pływał, a teraz jego największa pasja to tricking. W między czasie studiował na AWF-ie w Gdańsku. Fit Lovers powstali ponad 5 lat temu [to wynika z moich obliczeń, także wybaczcie jeśli się mylę]. Początkowo powstał fanpage na FB oraz blog, później IG, Snap, a następnie kanał na YT. Tam regularnie zamieszczają ciekawe filmiki ze swojego życia. Para prowadzi też sklej, czyli ELWARIATO.COM, gdzie kupić można m.in. okulary, torby, czapki itd. Możecie znać też ich książę czyli ''Para na całe życie. Zmotywuj się z Fit Lovers". Osobiście uwielbiam ich za optymizm i radość, a w blogach kocham to, że pokazują piękne miejsce no i pieska - Korala. 


Już, już robimy noga w górę i przechodzimy do HOUSE TOUR. Jeśli chcesz ominąć wchodzenie do mieszkania to musisz przewinąć do 3:31 [dobra rada]. Pierwsze rzeczy które rzucają mi się w oczy są oryginalne schody, kontrast szarej i białej ściany oraz antresola. Czarne matowe drzwi też bardzo ładne. Czarny, szary i biały to kolory, które najbardziej widać w tym domu. Kuchnia to połyskujące meble i oczywiście kontrast czyli czarne szkło z motywem miasta. Raciczka pod nogi bardzo urocza [hehe]. Na początku może wydawać się surowo, ale lampa, dywan i bujany fotel nadają przytulności. Poza kontrastami fajne jest też połączenie matu i połysku. Ten biały samochodzik jest super dekoracją! Wielkie lustro i okna zdecydowanie powiększają tą przestrzeń. Schody do nieba  jak już mówiłam wcześniej są świetne. Kaktusowa łazienka jest spoko, najbardziej podoba mi się umywalka. W sypialni dodałabym jakiś kolor i inne dodatki. Wielki plus za wielkie łóżko i garderobę. Jak myślicie co jest za tymi drzwiami? 
Podsumowując bardzo podoba mi się to mieszkanie, ale dodałabym jakiś mocny kolor, kwiaty i obrazy na ścianach. 

------------------------------

Jessica Mercedes urodziła się w 1993 roku. Jest blogerką, autorką bloga modowego JEMERCED oraz założycielką marki MOIESS [ten strój, który widzicie wyżej możecie kupić właśnie w tym sklepie]. Jess ma mamę Polkę i tatę Niemca, stąd początkowo mieszkała w Niemczech, a później przeprowadziła się do Polski. W 2010 Jessica założyła bloga Jemerced.com, na którym publikuje wpisy o tematyce modowej. Blogerka każdego miesiąca pokazuje milionom kobiet z całego świata wyjątkowość mody za pomocą swojego unikalnego stylu. Dzięki temu jej blog należy do najpopularniejszych w Polsce. Jessica prowadzi też swój kanał na YT, na którym relacjonuje swoje podróże, daje porady modowe i makijażowe oraz wiele więcej. W 2017 założyła własną markę z kostiumami kąpielowymi. 



Mieszkanie to kwintesencja lekkości i kobiecości, połączona z eleganckimi dodatkami. Kamienica sama w sobie nadaje cudowny klimat. Biuro jest urządzone trochę inaczej niż większość takich pomieszczeń. Dlaczego?  Jest przyjazne i delikatne, co jest przeciwieństwem elegancji. Wiklinowy tron jest piękny! Wszystko jest z innej bajki, ale idealnie do siebie pasuje. Łazienka Jess to chyba marzenie każdej blogerki modowej czy kosmetycznej. Mi również bardzo podoba się połączenie białej cegły z drewnem. Jeśli chodzi o tego tipa z mydłem to moim zdaniem lepiej kupić buteleczkę i wlewać do niej ulubiony płyn. Kuchnia pozornie klasyczna, a pazura dodają krzesła. Dodatki - duże zapałki super! Marmurowe deseczki bardzo ładne. Garderoba - moje marzenie! Nie tylko ze względu na wnętrze, ale też zawartość. Ściana triumfu przepiękna. Sypialnia przypomina mi styl hotelowy, a łóżko na pewno jest bardzo wygodne.
Najbardziej podoba mi się to, że wnętrza są bardzo proste, a charakteru nadają piękne dodatki. Czekam na nowe mieszkanie!
------------------------------

szusz to nazwa kanału, który powstał w 2009 roku dla zabawy, a przerodził się w hobby. Jego autorką jest Weronika Jagodzińska, która w filmach pokazuje ubrania, kosmetyki, makijaże, podróże i wiele innych. Film, w którym Weronika pokazuje swoje mieszkanie pojawił się na kanale, który prowadzi razem ze swoim mężem [Lwem, tak go nazywa, a on mówi do niej Słoń. Urocze prawda?] mieszkamy tv. Oglądamy?



Film został nagrany rok od wprowadzenia się, a więc mieszkanko jest już w pełni urządzone i udekorowane. Jeśli chcecie ominąć słowa wstępu to polecam przewinąć do 3:53. Kuchnia to czarno-biały połysk. Dodatkowej elegancji dodają czerwone dodatki, które pomimo, że pozornie mogłyby się gryźć wyglądają świetnie.  Połączenie salonu z kuchnią to doskonałe rozwiązanie do mieszkań, w których nie ma za dużo miejsca, a wyspa to moje i pewnie wielu z Was marzenie. Granitowy blat jest przepiękny i dodatkowo łatwy w utrzymaniu. Kominek, a dokładniej jego kształt moim zdaniem nie jest nowoczesnym elementem tego wnętrza i dzięki temu tak świetnie pasuje. Szkoda tylko, że nie jest używany. Kanapy fajnie wyglądają, ale moim zdaniem za bardzo przytłaczają. Tablica na magnesy to świetny pomysł tylko w mieszkaniu u Weroniki już mało miejsca na niej zostało. Polecam wszystkim, którzy z pamiątek chcą zrobić ładną dekoracje.  Krzesło z pokoju szusz strasznie mi się podoba, jestem w nim wręcz zakochana, jedynym minusem jest cena [nie chcesz jej znać]. Kolejną rzeczą która mi się podoba są żyrandole oraz sufity w całym mieszkaniu. Sypialnia klasyczna i nie zgodzę się z tym minimalizmem, bo to wielkie łoże i błyszczące stoliczki nocne wcale nie są minimalistyczne [chyba, że źle myślę]. Lustrzane drzwi do łazienki, a jeśli chodzi o jej wnętrze to dla mnie zbyt surowe i chłodne. 
Generalnie fajne mieszkanie, dobre dla pary bez dzieci. Dla mnie jednak zbyt eleganckie. 

------------------------------
Mieszkaniem które moim zdaniem wygrywa z tych trzech jest mieszkanie blogerki modowej, czyli Jessica Mercedes. Jest delikatne, a dodatki nadają klimat i to mi się bardzo podoba. Które mieszkanie Tobie spodobało się najbardziej? Pochwal się w komentarzu! A jeśli jesteś u mnie nowy lub nowa to witam serdecznie i zapraszam do obserwacji i odwiedzenia moich innych social mediów. Macie wszystko niżej.

Pozdrawiam, 
Juliś.

Komentarze

  1. Ciekawy temat :) Jak pomyślę ile to wszystko musi kosztować.. no ale mieszkania piękne! Może się kiedyś podobnych dorobimy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno cena nie jest mała. Trzymam za to mocno kciuki!
      Miłego dnia :)

      Usuń
  2. Mi się podoba mieszkanie Fit Lovers. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś obserwowałam profil FIT LOVERS'ów na FB, bo podobało mi się to jak opowiadają o sporcie, ale kiedy przestało to być materiałem pełnym potrzebnej wiedzy, a zaczęło od nich tryskać pieniądzem i seksem, tak z niesmakiem usunęłam ich z polubień. Strasznie tego nie lubię, bo albo podchodzi się do tematu chcąc dać jakąś wiedzę ludziom, albo jest to auto prezencja i w zasadzie nic z tego nie wynika, bez sensu. Ale ludzie lubią się troszkę pogapić, więc ich popularność nie dziwi.
    Reszty osób, o których tu opowiadasz, nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich oglądam głównie nie za sport, a za taki optymizm i radość z życia. No i czasem miło popatrzeć na te pieniądze i pomyśleć, że może kiedyś mi też uda się mieć takie mieszkanie czy zwiedzać tyle pięknych miejsc.
      Miłego dnia :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie nie te rzeczy są moim priorytetem w życiu.
      Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
    3. Moim też nie, ale byłoby miło gdyby były :)

      Usuń
  4. no cóż ja wolę skromniejsze mieszkanka. A mam wrażenie że jutuberzy się obnoszą z tym co mają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, te wnętrze są dość ,,krzykliwe,,. Skoro mają to czemu by nie pokazać hmm? Może uda im się dzięki temu kogoś zainspirować .
      Miłego dnia :)

      Usuń
    2. może i tak:) w końcu nie wiem jak ów światek działa bom nie jutuberka:D

      Usuń
  5. Czasami zdarzy mi się zobaczyć vlogi jakiś Youtuberów, ale w większości mieszkań bym się nie odnalazła. Zwłaszcza u tych popularnych. Wydają mi się jakieś przesadzone. Niektórzy ciągle coś zmieniają, a ja się przywiązuję do swojego 'schematu' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze nie znam ich,alemiszekania maja fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post! :)
    Nigdy nie zastanawiałam się jak wyglądają mieszkania wymienionych osób. Myślę, że warto dowiedzieć się czegoś nowego.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. O, nie widziałam jeszcze podobnego wpisu tutaj, na blogosferze, ale chętnie przejrzę mieszkania tych osób. W szczególności Jessici (czy ja to dobrze odmieniam?), a przyznam szczerze, że tego typu materiały to przede wszystkim kopalnia inspiracji:) Prawda, Fit Lovers są niezwykle pozytywni, chociaż ja ich raczej nie obserwuję. Nie do końca moje klimaty, ale grunt, że pozytywnie wpływają na ludzi w takim razie. Może jestem nie na czasie, ale ostatniego kanału nie znam! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku nie znam tych ludzi. Jak wcześniej pisałaś o Zuzannie Boruckiej to mi się lampka zaświeciła bo szczerze nienawidzę tej kobiety, a tak to nie znam. Tak czy siak takie wystroje to moje marzenia :)
    Pozdrawiam i życzę miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Zuzia to szczególny przypadek, a to co teraz robi w Internecie jest bardzo zastanawiacie, ale nie o tym.
      Tobie również miłej majówki! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map