Mieszkania DEYNN I MAJEWSKIEGO

Cześć wszystkim!
Marita Sürma Majewska i Daniel Majewski to cudowna para, a właściwie małżeństwo polskich.. jejku nie wiem jak Ich nazwać serio. Dla mnie są wielką inspiracją i motywacją, a dają mi siłę za pomocą Instagrama i Youtuba. A więc można chyba powiedzieć, że są najlepszymi polskimi influencerami.
Znacie serię moich w wpisów, w której pokazuję domy polskich Youtuberów (jeśli nie wiesz o co chodzi, to zapraszam tutaj -> klik i klik). W jednym z nich chciałam też umieścić dom Majewskich, ale tu pojawiło się pytanie, który dom wybrać - czy ten aktualny czy poprzedni. Rozmyślając doszłam do wniosku, że należy Im się osobny wpis bo to co robią to prawdziwe mistrzostwo. Zanim przejdziemy do zwiedzania, jeszcze kilka słów o Nich.

instagram.com

1 lipca 2019 roku świat dowiedział się o pięknym dziele Marity i Daniela - FUNDACJI UNICORN - klik. Za jej pomocą założyciele chcą wykorzystywać potęgę Internetu do charytatywnego działania na rzecz bardziej potrzebujących. No i wychodzi Im to świetnie - 100064 zł przekazano na EKOSTRAŻ, 70000 zł wsparło konto WOŚP,  a aż 600027 zł poleciało na pomoc Australii. Robi wrażenie? Moim zdaniem tak i dlatego tak bardzo szanuję Tych ludzi.
6 grudnia 2019 roku Marita pokazała swoje kolejne dzieło - linię produktów DeynnBeauty loves Skin79 collection. Sama nie miałam jeszcze okazji testować tych produktów, ale czytając opinie innych stwierdzam, że są bardzo dobre, a opakowania przeurocze.

USA 🇺🇸
Marina Del Rey - tutaj rozpoczął sie nowy rozdział w życiu Majewskich. Po problemach wreszcie wszystko powoli zaczęło się naprawiać i odbudowywać. A jak wyglądało mieszkanie? Na początek kilka zdjęć z INSTAGRAMA robionych właśnie tam.



Pierwsze dwa zdjęcia to prawdopodobnie sypialnia. Proste białe łóżko, do tego tak samo klasyczne meble. Na podłodze szara wykładzina. Dekoracje stanowią piękne rośliny. Trzecie zdjęcie to taras z pięknym widokiem. Kto o takim nie marzy?


Na filmie wita Nas Maritka w tak samo klasycznym salonie, z tym razem drewnianą podłogą i piękną, wyjątkową wisienką na torcie - zieloną sofą. Białe ściany, białe meble z IKEI z brązowymi dodatkami i rośliny. Salon jest tutaj jednocześnie jadalnią, biurem, ale też miejscem do relaksu. Niepozorne schody prowadzą do małego, ale czarującego balkonu. Dekorują go tylko stół i krzesła. Prawdziwym diamentem jest tu widok. Schody na dół prowadzą do sypialni, drugiej łazienki i garderoby. Na filmie nie zobaczymy tych wnętrz, ale na zdjęciach wyżej są. Kuchnia jest chyba najbardziej kolorową przestrzenią w całym domu. Drewniane meble i szare płytki, a do tego znowu piękny widok. Duże okna to zdecydowanie zaleta tego miejsca. W tym miejscu kończy się też oprowadzanie po samym mieszkaniu, więc powiem jeszcze tylko, że w samym kompleksie znajduję się basen, siłownia, sala kinowa i sala imprezowa.
Na ile w skali od 1 do 10 podoba Ci się to mieszkanie?

POLSKA 🇵🇱
Wrocław - nowe miejsce zamieszkania po powrocie ze Stanów. Z nową energią wracają podbijać ojczyznę. No i patrząc na efekty, o których pisałam już wcześniej wyszło Im to całkiem nieźle.




Mieszkanie we Wrocławiu jest totalnym przeciwieństwem tego z LA. Tutaj mamy juz więcej kolorów, w których utrzymane jest całe mieszkanie. Przełamane są one idealnie, choć przypadkowo dobranymi dodatkami. Pierwsze i drugie zdjęcie przedstawiają sypialnię. Jak widzimy znajduje się tam piękne, duże, szare łóżko, toaletka z lustrem, stoliki nocne, wanna, która tak na prawdę jest taką kropką nad i w tym wnętrzu, roślinki i tym razem duże lustro. Podłoga w całym mieszkaniu jest szara, imitująca beton. Trzecia fota to główne pomieszczenie - salon połączony z kuchnią i jadalnią.  Po prawej stronie krzesła barowe, towarzyszące wyspie, a w tle ściana ,,telewizorowa,, udekorowana szafkami, na których stoją piękne rysunki przedstawiające rodzinę Majewskich, rośliny i inne dekoracje.  Na ścianie zawisł też piękny obraz, dodający wnętrzu koloru i charakteru.


Wchodząc wita Nas biała ściana i wielka szara szafa. Czarno-biała kuchnia z drewnianymi elementami oraz oczywiście ogromną wyspą, przy której stoją bardzo ładne szare stołki. W salonie wygodne szare kanapy, dopasowany stolik i designerski żyrandol. Mi osobiście przypomina kapelusz, a Tobie? Łazienka z dwoma zlewami, bidetem i przeszklonym prysznicem. Wydaje mi się, że na ścianach jest beton, ale to wcale sie sprawia, że wnętrze jest surowe. Czarne przesuwne drzwi prowadzą do sypialni. Tam znajdziemy całkiem duża garderobę z lustrem, miejsce do pracy, łóżko i oczywiście wanna. Na tym filmiku nie jeszcze nie widać toaletki, ale macie ją na zdjęciu wyżej. Jedna ściana sypialni, jak i salonu jest całkowicie przeszklona. Dzięki temu zabiegowi do mieszkania wpada dużo światła słonecznego, no i te widoki na piękny Wrocław - zapierają dech w piersiach. Jaką notę przyznałbyś/przyznałabyś tej miejscówce? 

Szukanie inspiracji w Internecie to nie tylko przeglądanie profili, co czasem może być nudne. Mnie osobiście od zawsze ekscytuje oglądanie domów osób, które normalnie widzę tylko w ekranie telewizora czy telefonu. To jak dana osoba mieszka, może nam o niej bardzo dużo powiedzieć.
Mam nadzieję, że spodobał Ci się dzisiejszy wpis. Jak zawsze czekam w komentarzach i zapraszam na moje Social Media. 
Buziaki, 
Juli's.

Komentarze

  1. Inspiracje ciekawe, bo można zawsze coś dla siebie wybrać i zastosować we własnym przypadku. Natomiast o kobietach uprawiających kulturystkę wolę się nie wypowiadać. Dziękuję za nowy wpis 🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maritka po prostu trenuje i zdrowo się odżywia dla samej siebie :)

      Usuń
  2. też szukam właśnie w internecie inspiracji przy urządzaniu domu :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Już myślę nad inspiracjami w nowym domu, który się buduje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę tych ludzi,ale dobrze, ze udzielają się charytatywnie, to zawsze popieram!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię ich. Jakiś czas obserwowałam, bo miałam etap, że lubiłam oglądać jak ćwiczą inni ludzie, by może zaczerpnąć coś dla siebie, ale oni akurat nie reprezentują sobą niczego więcej ponad seks i cielesność. To nie jest para promująca fitness tylko styl życia na bogato i szpan. Nie podoba mi się coś takiego, jak i robienie z siebie na zdjęciach prostytutki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się nie zgodzę. Nigdzie nie jest napisane, że promują fitness. Owszem trenują, odżywiają się raczej zdrowo, ale w głośnej mierze spełniają swoje marzenia. Pokazując swoje ciało na zdjęciach, wcale nie robi z siebie prostytutki. Każdy ma swój gust, ale moim zdaniem takie słowo jest za mocne.

      Usuń
    2. Cóż, powiem inaczej – jeśli nie jesteś na sprzedaż, to się nie pokazuj.

      Usuń
  6. Nie przepadam za tą para. Nie wiem co między nimi zaszło, a jej Siostra i tego się nie dowiem ale nie chęć była już wcześniej. Ich styl, to nie mój styl 😅
    Każdy lubi co innego 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Gust mają naprawdę dobry, ale nie wiem czy to jest grono tych Influencerów, których bym oglądała z przyjemnością. Może nowa w internetach jestem, ale serio nie znam tych ludzi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Może mieszkania są ładne (domyślam się, że nie urządzali ich sami tylko mieli od tego ludzi lub już takie poprostu kupili/ wynajęli) ale ja jakoś za nimi nie przepadam. ale wiadomo, każdy lubi co innego ;) nie neguję, nie hejtuję a zwyczajnie unikam

    OdpowiedzUsuń
  9. Na bogato, ja jednak wolę więcej minimalizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka lat temu ja obserwowałam ale aktualnie nie przepadam za nimi i kompletnie nie śledzę co u nich. A moje zdanie o nich zatrzymam dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie obserwuję ich, nie podobają mi się za bardzo takie zdjęcia, ale mieszkanie z Wrocławia, które gdzieś tam w tle się pojawia, prezentuje się ładnie. Ciekawy pomysł na wpis :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie za bardzo za nimi przepadam, nie wzbudzają we mnie takich emocji..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne inspiracje,lubię ich❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz o nich słyszę. Ja to zawsze jestem do tyłu ;p Nie wypowiem się więc o nich samych bo w sumie nie mam pojęcia co przedstawiają ;p. Co do mieszkań to przyjemnie się takie ogląda, jednak żeby czerpać inspiracje chyba nie do końca mój styl :). No i wolę skromniejsze mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie przepadam za nimi:(:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba mieszkania są bardzo ładne i trudno mi zdecydować, które mi się bardziej podoba ^^"

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog, świetna pomysł na serię dotyczącą zaglądania do mieszkań youtuberów 😍 zdecydowanie będę częściej odwiedzała Twojego bloga, sama za 3 miesiące zaczynam remont mieszkania i szukam inspiracji.

    Zostaję na dłużej 😁

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny wpis, wnętrza mieszkań są piękne. Można się czymś zainspirować. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem fanką tych państwa, choć czasem podglądam. I to mieszkanie na wysokim piętrze jest bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  20. pewnie jakiś dobry polecany architekt im te wnętrza robią, bo nie wydaje mi się by sami się tym zajmowali ;) fanką nie jestem, ale wnętrza ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. za państwem nie przepadam, ale wnętrza całkiem ładne :) lubię skandynawskie, surowe, czy nowoczesne wnętrza, raczej jasne i funkcjonalne. poza tym lubię gadżeciarskie sprzęty, takie jak karnisze elektryczne lub rolety sterowane wi-fi, ogrzewanie sterowane w każdym pokoju osobno, czy też rekuperacja

    OdpowiedzUsuń
  22. nie obserwuję tej pary, ale niewątpliwie ktoś im ładnie zaaranżował mieszkania i dba o profesjonalną fotografię wnętrz ;) zawsze miło popatrzeć na ciekawe aranżacje, bo nigdy nie wiadomo kiedy jakaś inspiracja nam się przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Zapraszam na moje social media :

Image Map